A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Városüzemeltetési Iroda Műszaki Nyilvántartó Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Betöltendő munkakör: műszaki ügyintéző (határozatlan idejű kinevezéssel)
Ellátandó feladatok:
- központi címregiszter (KCR) működtetésével, ezen belül a címmegállapítással és címnyilvántartás vezetésével kapcsolatos feladatok;
- a Polgármesteri Hivatalban meglévő térinformatikai rendszer működésével, adattartalma változásainak vezetésével kapcsolatos feladatok, tematikus térképek készítése, esetenként helyszínelések, felmérések;
- digitális közműnyilvántartás vezetése, e-közmű rendszer felé történő adatszolgáltatás, közműnyilatkozatok előkészítése;
- önkormányzati ingatlanvagyon kataszter változásainak vezetése;
- statisztikai adatszolgáltatások és bevallások elkészítése.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- magyar állampolgárság
- iskolai végzettség:
- műszaki középiskolai végzettség vagy
- középiskolai végzettség és műszaki szakképesítés vagy
- felsőoktatásban szerzett műszaki szakképzettség
- egészségügyi alkalmasság
- az 599/2021. (X. 28.) Korm. rendelet 2/A. §-a szerint SARS-CoV-2 koronavírus elleni védőoltással való rendelkezés (kétdózisú oltóanyag esetén mindkét dózis) vagy a Korm. rendelet szerinti mentesülés
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- földmérő, térinformatikus, ingatlan-nyilvántartási szervező szakirányú végzettség
- a központi személyi adat- és lakcímnyilvántartás ismerete
- térinformatikai szoftverek ismerete/használata (MapGuide Open Source 3.1.1, Autodesk Infrastructure Studio)
- téradatbázisok tervezésében, szerkesztésében és adminisztrációjában szerzett tapasztalat
- haladó AutoCAD MAP 3D ismeret (mérések bedolgozása, topológiák létrehozása, téradatbázisok létrehozása).
Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Közszolgálati Szabályzat alapján
A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget igazoló oklevél másolata
- a pályázó nyilatkozata a koronavírus elleni védőoltással való rendelkezés vagy a mentesülés tényéről
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető a www.veszprem.hu honlap Hirdetmények, pályázatok / Állásajánlatok menüből - VMJV Álláspályázatok kezelése – tájékoztató
(https://www.veszprem.hu/hirdetmenyek/allasajanlatok).
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 12.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Csoportjához (8200 Veszprém, Óváros tér 9.) kell benyújtani.
A pályázatok 2022. január 31-ig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.