Napjainkra már számos online térben alkalmazható eljárás létezik, amelyet elővehetünk, hogy növeljük cégünk eredményességét, termékeink, szolgáltatásaink ismertségét. Az online média folyamatosan fejleszti önmagát és időről időre újabb eljárásokat, lehetőségeket is megismerhetünk.
Egy újdonságról számolhatunk be az online marketing módszertanok világából, egy új eszközzel bővült az ügynökségek és az azok segítségét igénybe vevő cégek eszköztára, ez pedig a Facebook Thread.
A még csak teszt fázisban megtalálható funkció bármikor megjelenhet és elérhető lesz mindenki számára. Addig is nézzük meg, hogy mire lesz jó ez a lehetőség.
Mit takar a Facebook Thread fogalma?
A “thread” szó fonalat jelent, ami egy internetes világban működő cég számára annyit tesz ki, hogy a Facebookon megjelenő, egymással összefüggésben lévő tartalmi elemeit egy szálra felfűzheti. Ilyenek lehetnek pl. videós posztok, egyszerű fotóval ellátott posztok, ahhoz kapcsolódó történetek, amelyek valamilyen vonalon egymáshoz kapcsolódnak, és időrendben később jelennek meg.
Az összetűzés azon keresztül is észrevehető, hogy ha valaki lájkolta, kommentelte, stb. az egyik megjelenést, akkor ő értesítéseket fog kapni a soron következő eseményről vagy megjelenésről is.
Kinek lesz jó ez az újfajta szolgáltatás?
A Facebook Thread nagyon hasznos lesz a felhasználóknak, hiszen nem maradnak le az őket érdeklő témához kapcsolódó egyéb üzenetekről, és jó lesz a másik oldal, a megbízó cégek számára is, hiszen nem kell külön intézkedéseket foganatosítani újból és újból, amikor egy soron következő posztjukat szeretnék eljuttatni ugyanahhoz a célközönséghez.
Mire lesz jó a Facebook Thread?
Ahhoz, hogy elkezdd majd használni ezt az újfajta funkciót, érdemes lesz először felmérned a jelenlegi kampánybeállításaidat a Facebook hirdetési fiókodra vonatkozóan. A selector.hu audit szolgáltatásai mindenre kiterjednek, így auditálhatod vele nemcsak a Facebook tartalmadat, hanem a Google Ads-et, az éppen futó keresőoptimalizálásodat vagy UX kutatási eredményeidet, hogy csak néhányat említsünk.
A Facebook Thread alkalmazással elindíthatsz egy üzenetsorozatot már a terméked piacra kerülése előtt, így feltérképezheted a célpiacod igényeit, érdeklődési területeit. Mire a terméked piacra dobod, már egy fizetőképes keresletű célközönség fog a rendelkezésedre állni, akik ismerik már a Facebook Thread által a bevezetett termékedet.
Használhatod a Facebook Thread-et egy edukációs irányvonalhoz, amelyben egymásra fűződ fel az informatív tartalmakat. Ha egy olyan termékről van szó, amely a későbbiek során karbantartást igényel, akkor a leghasznosabbak az oktató videók lesznek.
Kiváló alkalom lesz a Facebook Thread egy-egy rendezvény, esemény, konferencia előrevetítésére, hogy mire eljön az alkalom, már meglegyen a kíváncsi közönség, akik részt fognak venni az alkalmon. Az új funkció tudatos használatával számos terület más megközelítésbe fog kerülni a cégeden belül.
