Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. december 7. Ambrus
Veszprém
6°C
2025. december 7. Ambrus
Veszprém
6°C

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS személyzeti referens munkakör

2022. július 20. 14:11

A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Önkormányzati Iroda Személyzeti Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Betöltendő munkakör: személyzeti referens (határozatlan idejű kinevezéssel, napi 4 órás részmunkaidős foglalkoztatással)

Ellátandó feladatok: 

  • pályázati eljárás lefolytatása, jogviszony létesítés dokumentálása, személyi anyag összeállítása, személyzeti nyilvántartásokban történő adatrögzítés;
  • illetmény/munkabér változásának előkészítése, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása, oktatás-képzés szervezése, teljesítményértékelési folyamatban történő közreműködés, szabadság kiírása, távollétek lejelentése, juttatások kifizetésének előkészítése;
  • közszolgálati jogviszony/munkaviszony megszűnésével/megszüntetésével kapcsolatos feladatok ellátása;
  • személyzeti nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások teljesítése.

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:

  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség
  • magyar állampolgárság
  • iskolai végzettség: 
  • felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi, pedagógus, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, szociális felsőfoktatásban szerzett szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, emberi erőforrás gazdálkodási, humán erőforrás menedzser vagy munkaügyi és társadalombiztosítási felsőfokú szakképesítés vagy
  • középiskolai végzettség és munkaügyi, társadalombiztosítási, szociális, emberi erőforrás gazdálkodási szakmacsoportba tartozó szakképesítés.
  • egészségügyi alkalmasság
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: 
-    WinTiszt, KIRA programok felhasználói szintű ismerete.

Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Közszolgálati Szabályzat alapján

A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető a www.veszprem.hu honlap Hirdetmények, pályázatok / Állásajánlatok menüből - VMJV Álláspályázatok kezelése – tájékoztató
(https://www.veszprem.hu/hirdetmenyek/allasajanlatok).

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. augusztus 12.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Csoportjához (8200 Veszprém, Óváros tér 9.) kell benyújtani.
A pályázatok 2022. augusztus 31-ig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely 2022. november 01. napjától tölthető be.

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.