A közigazgatási szünetben nyitvatartó ügyfélszolgálatokról a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálat-keresőben tájékozódhat. A megyeszékhelyek központi ügyfélszolgálatai és a fővárosi, kijelölt ügyfélszolgálat december 22. és január 6. között az alábbi időben tart nyitva:
- 2022. december 22. 8:30 – 16:00
- 2022. december 23–26. ZÁRVA
- 2022. december 27–29. 8:30 – 16:00
- 2022. december 30. – 2023. január 1. ZÁRVA
- 2023. január 2–5. 8:30 – 16:00
- 2023. január 6. ZÁRVA
Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, aki teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat! A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a szokásos nyitvatartási időben hívható.
A NAV Veszprém Megyei Adó- és Vámigazgatósága központi ügyfélszolgálata a 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig tartó kormányzati igazgatási szünet ideje alatt új helyszínen, a Veszprém, Gerenda utca 2. szám alatti ügyfélszolgálaton az alábbi nyitvatartás mellett fogadja az ügyfeleket.
Az ügyfélszolgálat 2023. január 9-től ismét a Veszprém, Brusznyai Á. utca 22. alatti ügyfélszolgálaton az általános nyitvatartással várja ügyfeleit.
A NAV Ajkai, Tapolcai és Pápai kirendeltségei a kormányzati igazgatási szünet alatt zárva tartanak.
A NAV balatonfüredi ügyfélszolgálata már korábban, 2022. december 15-től zárva tart.