Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Hagyjuk le a versenytársakat egyedi promóciós termékekkel!

2023. április 13. 10:40

Mit jelent ez pontosan? A promóciós ajándékokkal hatalmas előnyre tehetünk szert a piacon, ha azt az ideális helyen, időben használjuk, és a megfelelő darabokat választjuk a potenciális ügyfeleknek. Ez természetesen sokkal nehezebb, mint amilyennek elsőre tűnik, de nem kell aggódni, ma már egy igazán kiforrott termékpalettáról beszélünk!

A reklámajándékokat több helyzetben is használhatjuk

Az egyszer használatos, eldobható ajándékok helyett a legjobb, ha olyan eszközöket adunk, amelyek hatékonyak, újrafelhasználhatóak és valódi értéket képviselnek - ilyenek például a Zefi Reklámajándék oldalán található kiegészítők. Ehhez elengedhetetlen az, hogy a megfelelő technológiával készüljenek ezek a termékek. Szerencsére van megoldás: a Zefi Reklámajándék többféle technikát alkalmaz, így mindig az adott termékhez illeszkedő legjobb módszerrel fog elkészülni az egyedi arculat.

Az első kérdés, ami általában fel szokott merülni, hogy egyáltalán hol és kiknek érdemes ezeket az ajándékokat adni. Fontos, hogy itt is alaposan felmérjük azt, hogy pontosan mit akarunk elérni az adott termékkel. 

Ajándékokat oszthatunk például céges rendezvényeken, kitelepülések alkalmával és akár családi napokon is. Ilyenkor általában a fő cél az, hogy a belső környezetet, a munkatársak motiváltságát és elégedettségét erősítsük meg. Ezzel a munka minőségét is növeljük, boldogabban járnak be dolgozni, és manapság nincs is jobb annál, ha boldog munkavállalóink vannak.

Nemcsak munkatársaknak adhatunk ajándékokat, sőt!

Külső kommunikációra is használhatjuk, itt általában két külön kategóriát kell elkülöníteni: potenciális ügyfelek és üzleti tárgyalások. Utóbbi a business-to-business megbeszéléseket jelenti, amikor egy beszállítóval, fontos vagy új partnerrel ülünk le beszélgetni, és ha szeretnénk, hogy jó legyen az indítás, akkor összeállíthatunk egy egyedi, személyre szóló ajándékcsomagot. Ebbe rakhatunk olyan termékeket, amelyek a saját cégünk kommunikációjába és tevékenységébe illeszkedi.

A másik kategória az ügyfelek kategóriája. Itt általában az a cél, hogy minél több vásárlót tudjunk magunkhoz vonzani, és/vagy a cégünk brandjét szeretnénk tovább építeni. Mindkettő ahhoz vezet, hogy idővel a bevétel növekedjen. 

Érdemes alaposan megválogatni, hogy pontosan milyen ajándékokat osztogatunk, valamint azon mi szerepel. A gyerekeket sem szabad elfelejteni, így akár játékokat is választhatunk. A felnőtteknek az egyik legjobb megoldás a bevásárlótáska, mivel az nagy felületet biztosít a megjelenésre.

A minőségről se feledkezzünk meg!

Függetlenül attól, hogy egy bögréről, tollról vagy táskáról van szó, mindenképpen olyan alapanyagot, terméket és technológiát válasszunk, ami végül minőségi promóciós terméket eredményez! Ha egy ajándékba adott bevásárlótáska az első vásárlás során elszakad, az a cég megítélésének sem tesz jót. Mindenképpen olyan kivitelezőt válasszunk, amely már több éves tapasztalattal rendelkezik az ajándékkészítés területén!
 

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.