A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Közigazgatási Iroda Anyakönyvi és Hagyatéki Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Betöltendő munkakör: hatósági ügyintéző (határozatlan idejű kinevezéssel)
Ellátandó feladatok:
- A hagyatéki eljárások során, valamint kérelemre és megkeresésre adó- és értékbizonyítványok kiállítása.
- A Nemzeti Adó- és Vámhivatallal történő kapcsolattartás az ingatlanok forgalmi értékének megállapításához.
- A feladattok ellátása érdekében helyszíni eljárások (szemlék) lebonyolítása Veszprém város és Eplény község közigazgatási területén.
- A munkakör ellátásához szükséges jogszabályok, eljárási szabályok és szakmai ismeretek folyamatos követése, a megszerzett ismeretek karbantartása.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- magyar állampolgárság
- iskolai végzettség: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 14. pontja szerint
- Az I. besorolási osztályban: felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- A II. besorolási osztályban: közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- egészségügyi alkalmasság
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közigazgatási, közszolgálati tapasztalat.
- Adó- és értékbizonyítványok kiállításában szerzett jártasság.
- Ingatlan értékbecsléséhez kapcsolódó végzettség, és/vagy értékbecslésben szerzett szakmai tapasztalat.
- Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Közszolgálati Szabályzat alapján
A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány(ok) másolata
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető a www.veszprem.hu honlap Hirdetmények, pályázatok / Állásajánlatok menüből - VMJV Álláspályázatok kezelése – tájékoztató
(https://www.veszprem.hu/hirdetmenyek/allasajanlatok).
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. szeptember 15.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Személyzeti Önálló Csoportjához (8200 Veszprém, Óváros tér 9.) kell benyújtani.
A pályázatok 2023. szeptember 29. napjáig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.