Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Veszprémi családi vállalkozás az Agrármarketing-díj arany minősítésű nyertese

2024. február 12. 12:48 // Forrás: Aeffect Communications
Először osztották ki hazánkban az Agrármarketing-díjat, melyre több kategóriában pályázhatott az agrárvilág szinte összes szereplője.  Az arany minősítésű díjat egy veszprémi családi vállalkozás, a Greenman Kft. vihette el azzal, hogy rövid idő alatt sikerült igazi “love branddé” válnia a testimonial marketing révén: kommunikációjában átadta a szót a vásárlóinak. A díj átadására az Év Agrárembere 10. jubileumi ünnepségén került sor.

Testimonial marketing, közösségépítés, analitikai attitűd - ebben hisz a Greenman csapata, és ennek köszönhetően értek el exponenciális növekedést a globális recesszió ellenére. A veszprémi családi vállalkozás környezettudatos technológiát alkalmazva a mezőgazdaság egyik legnagyobb kihívását, a talajok termékenységének javítását és a vegyszermentes termésnövelést tűzte ki célul.

A Greenman csapatában többen maguk is hobbikertészek, folyamatos kapcsolatban állnak a termelőkkel, sokan közülük felmenőiktől sajátították el a növénytermesztés hagyományait, így nagyon jól tudják, mekkora jelentősége van a tapasztalatcserének és a közösség erejének.

Száraz sales helyett a vásárló hangja

A vállalkozás szakított a hiteltelen sales szövegekre építő marketinggel és átadta a szót a vásárlóknak. Az úgynevezett testimonial marketing révén a vevők visszajelzésére építik a termékfejlesztést, az ügyfélszolgálati munkát és a komplett marketingkommunikációt is. A vásárló hangja köszön vissza a hirdetésekben, és erre reagál a tartalommarketing is.

Cég- és marketingvezetői szinten is kiemelt figyelmet fordítanak a közönségükkel való személyes kapcsolattartásra.

Sőt, közösséget építve folyamatosan arra ösztönzik vásárlóikat, hogy tapasztalatot cseréljenek, merjenek kérdezni és szívesen segítsenek egymásnak is: rengetegen osztják meg ötleteiket, mutatják meg kertjüket büszkén. Mára a vásárlóik közül többen olyan önkéntes márkanagykövetté avanzsáltak, akik bármiféle jutalmazás nélkül, pusztán a márka és a növénytermesztés iránti szeretetből terjesztik annak jó hírét.

A számok igazolják a stratégiát

A testimonial marketing révén globális recesszióban és folyamatosan lassuló e-kereskedelmi környezetben a Greenman 2023-ban is 85%-os növekedésre volt képes. Az elmúlt 3 évben, a testimonial marketing alkalmazása óta a növekedés exponenciális.

A progresszív marketingmegközelítésnek köszönhetően a veszprémi családi vállalkozás mára „love branddé” vált, öregbítve a magyar agrárium jó hírnevét, elnyerve idén az Agrármarketing díj arany minősítését is.

vehir
vehir
vehir
vehir.hu
további cikkek
Demjan_1fc65a45
Demjan_1fc65a45
Demjan_1fc65a45
Növekvő ügyszám, széles iparági spektrum – jól halad a Demján Sándor Tőkeprogram Rövid idő alatt látványos előrelépést ért el a Demján Sándor Tőkeprogram (DST): már 29 kis- és középvállalkozás kapott pozitív befektetési döntést, csaknem 6 milliárd Ft értékben. A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) által alapított MKIK Tőkealap-kezelő Zrt. segítségével a program célja az, hogy tőkebevonással támogassa a fejlődni vágyó magyar cégek növekedését. A program iránti érdeklődés kiemelkedő – a honlapon www.demjantokeprogram.hu elérhető digitális előszűrésnek köszönhetően néhány perc alatt eldől, hogy egy vállalkozás megfelel-e az alapkritériumoknak. tegnap 17:10
1749029663648
1749029663648
1749029663648
Új magyar repülőtér és ferihegyi gyorsvasút is épülhet A kormány a múlt héten döntött egy új gyorsvasúti kapcsolat kiépítéséről a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és a Nyugati pályaudvar között, továbbá egy új cargo repülőtér építéséről. Mindkét beruházás koncessziós formában valósulhat meg, előbbi 1 milliárd, utóbbi 0,4-1 milliárd euró értékben - jelentette be keddi sajtótájékoztatóján Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter. 2025. június 5. 8:38
62259013_80a72f9cc18919372ee35cc30cbefe95_y
62259013_80a72f9cc18919372ee35cc30cbefe95_y
62259013_80a72f9cc18919372ee35cc30cbefe95_y
Megkezdődött a kitermelés a somogyi „feketearany-bányában” Fontos olajmezőre bukkantak a MOL szakemberei Somogysámson térségében, ahol az olajvállat már el is kezdte a kitermelést – számolt be róla az Index. 1250 méter mélyen találták a Som-8 jelű kutat, amiből naponta 1400 hordó kőolajat termelnek ki. Az újonnan felfedezett olajmező számos előnyt jelenthet, többek között jelentősen csökkenhet az ország importfüggősége, illetve Magyarország energiaellátása számára is stabil tényező jelenthet. 2025. június 3. 16:44

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.