Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2024. december 4. Barbara, Borbála
Veszprém
6°C
2024. december 4. Barbara, Borbála
Veszprém
6°C

Veszprémi családi vállalkozás az Agrármarketing-díj arany minősítésű nyertese

2024. február 12. 12:48 // Forrás: Aeffect Communications
Először osztották ki hazánkban az Agrármarketing-díjat, melyre több kategóriában pályázhatott az agrárvilág szinte összes szereplője.  Az arany minősítésű díjat egy veszprémi családi vállalkozás, a Greenman Kft. vihette el azzal, hogy rövid idő alatt sikerült igazi “love branddé” válnia a testimonial marketing révén: kommunikációjában átadta a szót a vásárlóinak. A díj átadására az Év Agrárembere 10. jubileumi ünnepségén került sor.

Testimonial marketing, közösségépítés, analitikai attitűd - ebben hisz a Greenman csapata, és ennek köszönhetően értek el exponenciális növekedést a globális recesszió ellenére. A veszprémi családi vállalkozás környezettudatos technológiát alkalmazva a mezőgazdaság egyik legnagyobb kihívását, a talajok termékenységének javítását és a vegyszermentes termésnövelést tűzte ki célul.

A Greenman csapatában többen maguk is hobbikertészek, folyamatos kapcsolatban állnak a termelőkkel, sokan közülük felmenőiktől sajátították el a növénytermesztés hagyományait, így nagyon jól tudják, mekkora jelentősége van a tapasztalatcserének és a közösség erejének.

Száraz sales helyett a vásárló hangja

A vállalkozás szakított a hiteltelen sales szövegekre építő marketinggel és átadta a szót a vásárlóknak. Az úgynevezett testimonial marketing révén a vevők visszajelzésére építik a termékfejlesztést, az ügyfélszolgálati munkát és a komplett marketingkommunikációt is. A vásárló hangja köszön vissza a hirdetésekben, és erre reagál a tartalommarketing is.

Cég- és marketingvezetői szinten is kiemelt figyelmet fordítanak a közönségükkel való személyes kapcsolattartásra.

Sőt, közösséget építve folyamatosan arra ösztönzik vásárlóikat, hogy tapasztalatot cseréljenek, merjenek kérdezni és szívesen segítsenek egymásnak is: rengetegen osztják meg ötleteiket, mutatják meg kertjüket büszkén. Mára a vásárlóik közül többen olyan önkéntes márkanagykövetté avanzsáltak, akik bármiféle jutalmazás nélkül, pusztán a márka és a növénytermesztés iránti szeretetből terjesztik annak jó hírét.

A számok igazolják a stratégiát

A testimonial marketing révén globális recesszióban és folyamatosan lassuló e-kereskedelmi környezetben a Greenman 2023-ban is 85%-os növekedésre volt képes. Az elmúlt 3 évben, a testimonial marketing alkalmazása óta a növekedés exponenciális.

A progresszív marketingmegközelítésnek köszönhetően a veszprémi családi vállalkozás mára „love branddé” vált, öregbítve a magyar agrárium jó hírnevét, elnyerve idén az Agrármarketing díj arany minősítését is.

vehir.hu
további cikkek
Megújult formában mutatták be Veszprém vármegye háromszáz legkiválóbb vállalkozását Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Megújult formában mutatták be Veszprém vármegye háromszáz legkiválóbb vállalkozását Teljesen megújult arculattal és kibővült programmal készült a Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara hagyományos üzleti találkozójára, ami sokkal inkább egy elegáns gála képét mutatta az ActiCity-ben péntek délután. Az idén harmincéves kamara legújabb, Business Eminence kiadványában bemutatta a vármegye háromszáz legnagyobb vállalkozását, a jelenlévő cégvezetők pedig első kézből kaptak információkat a térség és az egész ország gazdasági helyzetéről Navracsics Tibor, területfejlesztési és közigazgatási minisztertől. 2024. november 30. 11:32 Az EU eljárást indított a Temu ellen gazdaság Az EU eljárást indított a Temu ellen Az Európai Bizottság eljárást indított csütörtökön a Temu ellen annak megállapítására, hogy a kínai online kereskedelmi óriásvállalat megsértette-e a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabályt. 2024. október 31. 15:24 „A jövő a tapasztalatban rejlik” – Veszprémből indul egy országos előadás-sorozat a nyugdíjasok munkavállalásáról nyugdíjas „A jövő a tapasztalatban rejlik” – Veszprémből indul egy országos előadás-sorozat a nyugdíjasok munkavállalásáról Sokáig élt a magyar társadalomban az a berögződés, hogy a nyugdíjas kor beköszöntével az addig pezsgő életritmus törvényszerűen lelassul, a munkát felváltja a rejtvényfejtés, kertészkedés és megannyi pihentető dolog. A valóság viszont azt mutatja, hogy sok nyugdíjas még érez magában energiát, hogy a nyugdíjkorhatár után is aktív szereplője legyenek a munkaerőpiacnak. 2024. október 31. 14:08 24 év után távozik az Iparkamara éléről Parragh László közélet 24 év után távozik az Iparkamara éléről Parragh László Az Index értesülései szerint mandátuma lejártát követően nem marad a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara élén Parragh László. Az MKIK közgyűlésén utódjára is fény derült. 2024. október 30. 13:13

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.