Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. december 5. Vilma
Veszprém
6°C
2025. december 5. Vilma
Veszprém
6°C

Veszprémi családi vállalkozás az Agrármarketing-díj arany minősítésű nyertese

2024. február 12. 12:48 // Forrás: Aeffect Communications
Először osztották ki hazánkban az Agrármarketing-díjat, melyre több kategóriában pályázhatott az agrárvilág szinte összes szereplője.  Az arany minősítésű díjat egy veszprémi családi vállalkozás, a Greenman Kft. vihette el azzal, hogy rövid idő alatt sikerült igazi “love branddé” válnia a testimonial marketing révén: kommunikációjában átadta a szót a vásárlóinak. A díj átadására az Év Agrárembere 10. jubileumi ünnepségén került sor.

Testimonial marketing, közösségépítés, analitikai attitűd - ebben hisz a Greenman csapata, és ennek köszönhetően értek el exponenciális növekedést a globális recesszió ellenére. A veszprémi családi vállalkozás környezettudatos technológiát alkalmazva a mezőgazdaság egyik legnagyobb kihívását, a talajok termékenységének javítását és a vegyszermentes termésnövelést tűzte ki célul.

A Greenman csapatában többen maguk is hobbikertészek, folyamatos kapcsolatban állnak a termelőkkel, sokan közülük felmenőiktől sajátították el a növénytermesztés hagyományait, így nagyon jól tudják, mekkora jelentősége van a tapasztalatcserének és a közösség erejének.

Száraz sales helyett a vásárló hangja

A vállalkozás szakított a hiteltelen sales szövegekre építő marketinggel és átadta a szót a vásárlóknak. Az úgynevezett testimonial marketing révén a vevők visszajelzésére építik a termékfejlesztést, az ügyfélszolgálati munkát és a komplett marketingkommunikációt is. A vásárló hangja köszön vissza a hirdetésekben, és erre reagál a tartalommarketing is.

Cég- és marketingvezetői szinten is kiemelt figyelmet fordítanak a közönségükkel való személyes kapcsolattartásra.

Sőt, közösséget építve folyamatosan arra ösztönzik vásárlóikat, hogy tapasztalatot cseréljenek, merjenek kérdezni és szívesen segítsenek egymásnak is: rengetegen osztják meg ötleteiket, mutatják meg kertjüket büszkén. Mára a vásárlóik közül többen olyan önkéntes márkanagykövetté avanzsáltak, akik bármiféle jutalmazás nélkül, pusztán a márka és a növénytermesztés iránti szeretetből terjesztik annak jó hírét.

A számok igazolják a stratégiát

A testimonial marketing révén globális recesszióban és folyamatosan lassuló e-kereskedelmi környezetben a Greenman 2023-ban is 85%-os növekedésre volt képes. Az elmúlt 3 évben, a testimonial marketing alkalmazása óta a növekedés exponenciális.

A progresszív marketingmegközelítésnek köszönhetően a veszprémi családi vállalkozás mára „love branddé” vált, öregbítve a magyar agrárium jó hírnevét, elnyerve idén az Agrármarketing díj arany minősítését is.

vehir.hu
további cikkek
Orbán Viktor: a minimálbér 11, a garantált bérminimum 7 százalékkal nő közélet Orbán Viktor: a minimálbér 11, a garantált bérminimum 7 százalékkal nő Közvetlenül hétszázezer család jövedelmi viszonyait javítja a jövő évi bérmegállapodás - hangsúlyozta Orbán Viktor miniszterelnök a dokumentum aláírásán csütörtökön Budapesten. tegnap 11:28 A balatoni turizmus nem ignorálhatja az itt élőket Balaton A balatoni turizmus nem ignorálhatja az itt élőket Veszprémben tartott fórumot turisztikai szakemberek részére a Visit Balaton 365, amelyben összefogásra és közös gondolkodásra invitálták a térség szereplőit. 2025. december 2. 22:42 Bizonytalan világgazdaságban próbálnak helyt állni a veszprémi cégek – nem is sikertelenül Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Bizonytalan világgazdaságban próbálnak helyt állni a veszprémi cégek – nem is sikertelenül Ha egyetlen szóval kellene jellemezni a világgazdaság idei állapotát, az kétségtelenül a bizonytalanság lenne, a Veszprém vármegyei cégek teljesítményük alapján így még inkább elismerésre méltóak, hangzott el pénteken a Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Business Eminence 2025 Veszprém vármegye üzleti kiválóságainak találkozóján a CODE-ban, ahol az is kiderült, hogy melyik az a gazdasági terület, ahol az egész országban a veszprémi cégek járnak az élen, megelőzve még a fővárost is. 2025. november 29. 2:04

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.