Mythos, DC, Dexion, egyetemi gólyatáborok… DJ Thomas, azaz Papp Tamás nélkül valószínűleg nem úgy emlékezne a mai negyvenes korosztály ezekre a helyekre, mint a húszas éveik péntek estéinek gondtalan bulizásaira. Tamás hatéves korában került Veszprémbe, majd itt formálódott zenei ízlése is, elsősorban az elektronikus irányzat felé, amit aztán a már említett szórakozóhelyeken csiszolt tovább a közönség előtt. Viszont ezeken a bulikon nem csak az elektronikus zene repertoárjából válogatott, sőt sokszor konkrét kérés is volt, hogy bizonyos számok elhangzása nélkül véget ne érjen a buli.
A Rubber Puppet Kossuth utcán című dala is ilyen volt, amit főleg az egyetemi rendezvényeken játszott. „A buli szervezői ezzel a zenével próbálták megerősíteni az idetartozás érzését azokban a hallgatókban, akik nem tősgyökeres veszprémiek.”
Ezt már Tamás mondta, amikor felhívtuk, hogy mesélje el első saját remixének keletkezéstörténetét, amit a napokban tett közzé a Youtube-on, és amiben a Kossuth utcán hangzását gondolta újra a rockos dallamok közé becsúsztatva egy kis elektronikus clubhouse hangzást.
„A kétezres évek elejéről beszélünk, amikor szinte minden buliban felcsendült ez a dal, így elkerülhetetlen volt, hogy belém égjenek a dallamok, hogy megszeressem őket, még úgy is, hogy egyébként stílusilag nem állt közel hozzám.”
Tamás megkereste a Rubber Puppetet azzal, hogy szeretné feldolgozni a dalt, ami elé nem is gördítettek akadályt Reider Laciék, viszont akkor ez a zenei projekt nem ért révbe. „Nem találtam azt az irányt, ami jó lett volna. Hozzá kell tenni, hogy akkor még a DJ-k között sem forrta ki magát, hogy hogyan lehet tökéletes remixet készíteni egy dalból.”
Tamást ezután a sors elszólította Veszprémből, ma is Németországban él és dolgozik, ahol családot alapított, viszont az utóbbi években újra a zenélés felé fordult, külföldön például népszerű magyar bulikat szervez, de pont, amikor hívtuk, éppen újra Veszprém felé tartott autójában, mivel hétvégén Alsóörsön lép fel a Dexion Remember Night party-n.
Azzal, hogy ismét a keverőpult mögé állt, előjöttek a régi emlékek is, többek közt a Kossuth utcán. Leporolta a húszéves terveket, ismét felkereste a Rubber Puppetet, akik most sem ellenkeztek, hogy átdolgozza a dalukat. Körülbelül kéthónapos munka után pedig elkészült az újragondolt Kossuth utcán, amihez egy klipet is készített mielőtt útjára engedte a közösségi médiában.
Ott egyébként az első fogadtatások pozitívak voltak, pedig Tamás fel volt készülve a negatív kritikákra is, ismerve a veszprémiek kritikusságát, viszont ami ennél is fontosabb neki, hogy Reider Laciéktól is azt a visszajelzést kapta, hogy a remix fantasztikus lett. „Laci azt mondta miután először hallotta, hogy bár ő megrögzött rockzenész, de libabőrös lett a remixtől.”
Tamás, azaz DJ Thomas elárulta, hogy nem ezt az egy dalt szeretné csak feldolgozni, sőt sajátokon is gondolkodik, viszont belépőnek mindenképpen ezt szerette volna, tisztelegve a városnak, ahol felnőtt, ahol gyerek, tinédzser és fiatal korát töltötte.