A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Stratégiai Iroda, EU-s és Hazai Projektkoordinációs Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Betöltendő munkakör: projektkoordinátor (határozott idejű kinevezéssel, várhatóan 2027. június 30-ig)
Ellátandó feladatok:
• pályázatok előkészítése és benyújtása, nyertes pályázat esetén támogatási szerződés megkötése, megvalósítás során teljes körű projektmenedzsment feladatok ellátása
• részvétel a közbeszerzési munkacsoport munkájában, az ajánlatok, pályázatok bekérése, azok értékelése a hatályos utasításokban foglaltak szerint
• pénzügyi ütemezés előkészítése, folyamatos frissítése, a kifizetések és bevételek összehangolásának megtervezése, a Pénzügyi Irodával történő egyeztetése, a forrásoldal rendelkezésre állásának nyomon követése
• technikai segítségnyújtás és koordináció biztosítása a megvalósításban részt vevő szakmai szervezetek között
• a pályázathoz tartozó beruházások nyomon követése a pályázat elnyerésétől a projekt befejezéséig, elszámolásáig és fenntartási idejének végéig
• kapcsolattartás a pályázati menedzserekkel és partnerszervezetekkel, a projekt érintettjeivel, részvétel a projekt kooperációin, egyeztetésein
• a projekt beszámolóinak, elszámolásainak, változás bejelentésének és szerződésmódosításainak előkészítése és/vagy ellenőrzése.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
• büntetlen előélet
• cselekvőképesség
• magyar állampolgárság
• erkölcsi bizonyítvány
• iskolai végzettség: felsőoktatásban szerzett műszaki vagy közszolgálati vagy jogi vagy építész vagy gazdaságtudományi szakképzettség
• egészségügyi alkalmasság
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
• vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• az európai uniós projektek megvalósításában szerzett igazolható szakmai tapasztalat (legalább 1-3 év) és a támogatási rendszer jogi, pénzügyi környezetének ismerete
• az önkormányzati igazgatásban szerzett igazolható szakmai tapasztalat és az önkormányzati jogi környezet ismerete
Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, az 59/2020. (XII. 17.) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:
• Családbarát munkahely tanúsítvánnyal igazolt intézkedések,
• az illetményalap önkormányzati kiegészítéssel növelt összegben kerül megállapításra,
• 25 munkanap alapszabadság,
• cafetéria juttatás,
• bankszámla költségtérítés,
• közlekedési támogatások,
• képzési támogatás,
• jubilálás elismerése.
A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz (87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1 sz. melléklete alapján)
- iskolai végzettséget igazoló oklevél másolata
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető az alábbi linken:
https://veszprem.hu/wp-content/uploads/2025/03/Allaspalyazat_adatvedelmi_tajekoztato_2025-1.pdf
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 5.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala szemelyzet@gov.veszprem.hu email címre lehet megküldeni.
A pályázatok legkésőbb 2025. május 30. napjáig kerülnek elbírálásra. A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.