A Digitális Magyarország Ügynökség közleményéből kiderül: a kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek. A hiba elhárításán a közlemény szerint folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot. Az okozott kellemetlenségekért a DMÜ a közleményben elnézést kért. Jelezték azt is, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu+, illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.
FRISS (11:26): Újra zavartalan az ügyintézés a kormányablakokban - közölte a Digitális Magyarország Ügynökség hétfő délelőtt az MTI-vel. Azt írták: a hétvégi meghibásodást elhárították, valamennyi elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadás nélkül működik. A Digitális Magyarország Ügynökség a közleményében megköszönte az ügyfelek türelmét.