A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Közigazgatási Iroda Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Betöltendő munkakör: hatósági ügyintéző
(határozott idejű kinevezéssel)
Ellátandó feladatok:
- Ellátja és ellenőrzi a kereskedelmi tevékenység bejelentésével, valamint az üzletköteles termékeket forgalmazó üzletek működési engedélyeivel kapcsolatos kereskedelmi hatósági feladatokat,
- ellátja és ellenőrzi az üzletszerű ingatlanvagyon-értékelői és ingatlanközvetítői tevékenység végzéséről szóló jogszabályokban meghatározott feladatokat,
- ellátja és ellenőrzi a szálláshely-szolgáltatási tevékenység engedélyezésével kapcsolatos jogszabályban meghatározott feladatokat,
- ellátja és ellenőrzi a vásárokról, piacokról, valamint a bevásárlóközpontokról szóló jogszabályban előírt feladatokat,
- részt vesz a kereskedelmi hatóság hatáskörébe tartozó, valamint a szálláshely-szolgáltatással kapcsolatos panaszok és bejelentések kivizsgálásban, ellenőrzések lebonyolításában.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- magyar állampolgárság
- iskolai végzettség: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 14. pontja szerint
- Az I. besorolási osztályban: felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- egészségügyi alkalmasság
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)
- a közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási szakvizsga
- közigazgatásban, hasonló területen szerzett legalább 3 év szakmai tapasztalat
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
- önállóság
- hatékony munkavégzés
- problémamegoldó készség
- ügyfél-orientáltság
- határidők betartása
- precíz munkavégzés
Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Közszolgálati Szabályzat alapján:
- családbarát munkahely
- központinál magasabb illetményalap
- 25 munkanap alapszabadság
- cafeteria juttatás
- bankszámla költségtérítés
- közlekedési támogatások
- képzési támogatás
- jubilálás elismerése
A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz (87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján)
- iskolai végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető az alábbi linken: https://veszprem.hu/hirdetmenyek/allas/
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. október 06.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Önálló Csoportjához szemelyzet@gov.veszprem.hu email címre lehet megküldeni kérjük a tárgymezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: hatósági ügyintéző.
A pályázatok 2025. október 20. napjáig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően előreláthatólag 2025. december 1. napjától betölthető.