A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara idén is sok érdekes programmal várja az érdeklődőket, melyről Klausz Melinda, a kar marketingvezetője.
– Milyen programokkal készült a Gazdaságtudományi Kar az Utcazene Fesztiválra?
– Alapvetően beszélgetős helyszínnel terveztük a programunkat, mely abból áll, hogy gazdasági és marketing jellegű előadások vannak. Idén picit próbáltunk nyitni a szélesebb közeg felé, ami azt jelenti, hogy zenészeket, a zenével foglalkozó szakembereket, illetve kultúrával foglalkozó embereket hívtunk meg, akik egy kicsit rávilágítanak arra, hogy milyen a mai kultúránk, mi jellemzi ezeket, illetve milyen marketinglehetőségek és –technikák vannak. Szórakozásképpen van egy középső műsorsávunk, ami alapvetően a zenét és a szórakozást szolgálja. Újfajta táncstílusokat mutatunk be, amibe beletartozik a zumba, a cha-cha-cha és a slalsa, és elsőként az Utcazene Fesztiválon flash mobot is megvalósítunk.
Klausz Melinda
– Miért van szükség beszélgetős műsorokra egy fesztiválon?
– Tavaly volt az első ilyen alkalmunk. Az a tapasztalat, hogy az emberek egy picit vágynak egy kis pluszra is. Minden fesztivál akkor jó, ha tud egy kicsit megújulni, új színfoltokat mutatni. Úgy gondoltuk, hogy a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara egy kicsit csempéssze bele azokat a gazdasági, illetve tudományterületeket, amelyek a mindennapi ember számára is érdekes lehet. Ez volt a motivációja a beszélgetős helyszínnek.
– Interneten élő adásban is nyomon lehet követni a történéseket. A számok alapján, hányan csatlakoznak hozzátok a világhálón keresztül?
– Folyamatosan lehet nyomon követni a számokat. Az élő adásoknak az a lényege, hogy aki nem tud részt venni az előadáson, esetleg munkahelyen van, az titokban tudja nézni a helyszíneket, aki pedig nem tud Veszprémbe ellátogatni, az is nyomon tudja követni a történéseket. Ezen felül mindenki becsatlakozhat és chaten keresztül kérdéseket tehet fel. Szerdán volt az első napunk, ez alapján 20-25 ember követte egy-egy előadásunkat, ami kezdetnek egész jó.