Barillet - Grédy vígjátékát, a Kaktusz virágát 1964-ben mutatták be először nagy sikerrel a Bouffes-Parisiens színházban. Azóta ez a pikáns, kissé pajzán, kacagtató darab bejárta Európa színpadait. A Pannon Várszínháztól megszokott stílushoz jól illeszkedik ez az olykor már burleszkbe hajló komédia. A színészek ismételten bizonyították professzionális ének- és tánctudásukat.
Célravezető-e a hazugság? Megmenthet-e bennünket valamitől, amit szeretnénk elkerülni és nem eshetünk-e mégis saját csapdánkba? Ezekre a kérdésekre keresi a választ a helyzet- és jellemkomikumban bővelkedő szerelmi történet. Julien (Koscsisák András) a facér, hedonista fogorvos kerüli a kötöttségeket, szinte retteg attól, hogy egy házasulni vágyó nő hálójába kerül. Minden lánynak azt mondja, hogy elkötelezett, nős ember, három gyermek édesapja. Igen ám, de mi van akkor, ha fordul a kocka? Hogyan keveredhet ki saját hazugságaiból?
Antónia (Hatás Andrea) igazi belevaló, emancipált nő, akibe Julien menthetetlenül belehabarodik - legalábbis sokáig szentül meg van győződve érzelmei valós voltáról. Keríteni kell hát egy feleséget, aki ugyan ki más is lehetne, mint a doktor úr életét, mindennapi ügyeit kézben tartó, gondos asszisztensnő, Stephanie (Kovács Ágnes Magdolna). Kovács Ági a legapróbb mozdulataival is sugallja gyengéd érzelmeit, tökéletesen vegyíti a kemény, megbántott és gondoskodó, szerető nő képét. A színpadon ő maga a NŐ, csupa nagybetűvel.Törékeny, nőies, elegáns, ugyanakkor mégis határozott, erős jellem.
És a hazugságoknak nincs vége, játék színlelés, eljátszott szerepek ... a történet megállíthatatlanul hömpölyög tovább, míg végül minden a helyére kerül. Mindenki megtalálja a hozzá leginkább illő társat. A színes, mozgalmas díszlet már önmagában pezsgővé teszi az előadást. Szenes Iván zenéje hallatán a néző néha úgy érzi, kedve lenne együtt ropni a táncot a színészekkel. Koscsisák András ismételten brillírozik. Megjelenik a színpadon az igazi szívtelen nőcsábász, az esetlen, csapdában vergődő férfi, az önfeledt gyerek, majd a megfontolt, határozott, felnőtt ember is. Igazából mindegyik szerep jól áll neki, szerethető figurát mutat.
Kovács Ágnes Magdolna megtalálta a megfelelő hangot, érett alakítást láthatunk tőle. Nem véletlen, hogy ezért a szeperért ítélték meg neki a "színész I" minősítést, mely egyenértékű a színművész diplomával. Hatás Andrea olykor még kissé igaztalanul túljátssza szerepét, énektudása viszont vitathatatlan.
A Pannon Várszínház előadása kellemes szórakozást ígér.