Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2024. november 22. Cecília
Veszprém
1°C
2024. november 22. Cecília
Veszprém
1°C

Remekül indult a MONCLER luxusmárka tőzsdei szereplése

2013. december 17. 10:40
Tegnap debütált az olasz luxusmárka (Moncler) a milánói tőzsdén, aminek árfolyama több, mint 40%-ot erősödött a nyitást követően. A cég prémium kategóriás sportruhákat kínál, amik közül a luxuskabátok tekinthetők a legfontosabb árucikküknek.

 A Monclert egy francia üzletember alapította 1952-ben, amit 2003-ban egy olasz befektető Remo Ruffini vásárolt meg.

A végleges kibocsátási ár 10,20 euró lett, ami a korábban beharangozott 8,75 – 10,20 € közötti ársáv tetejét jelenti. A részvény árfolyama 14,40 €-on nyitott, majd több, mint 31 milliós forgalom mellett 14,97 €-os árfolyamon zárta az első kereskedési napot. A záróárral számolva a vállalat piaci kapitalizációja meghaladja a 3,7 milliárd eurót. Az idei egy milliárd dollár feletti európai IPO-k közül a Moncler árfolyama viszi a prímet a legnagyobb első napi emelkedés tekintetében.

A vállalat nagyjából 100 saját bolttal rendelkezik, amik mellett áruházakban is forgalmazzák a termékeiket, valamint interneten keresztül is meg lehet vásárolni azokat. A Moncler elsődleges célpiaca Nyugat-Európa, de az Egyesült Államokban és Ázsiában is vannak üzleteik.

Az alábbi 3 perces  grafikonon látható a papír első napi teljesítménye:

Lámpi Ferenc
Buda- Cash Brókerház Zrt

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.