Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

A legcukibb idei Superbowl reklám

2015. február 2. 14:28
Az egyik sörmárka marketingesei pontosan tudják: kutyával bármit el lehet adni. És tényleg.

A Superbowl évről évre a világ legnézettebb sporteseménye, éppen ezért borzasztó drágán osztogatják a reklámhelyeket: idén egy félperces spotért 4,5 millió dollárt, vagyis 1,2 milliárd forintot kellett kifizetni. A hirdetők pedig éppen ezért mindent megtesznek, hogy a lehető legfigyelemfelkeltőbb kisfilmeket készítsék el erre az alkalomra.

A legtöbb reklám nyelvi poénokra épít, angolul nem tudó olvasóink kedvéért mi inkább egy a cukiság nemzetközi nyelvével operáló hirdetést mutatunk be, ami egyike az idei legtöbbet megosztott reklámoknak. 

 

Schöngrundtner Tamás

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.