Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. január 20. Sebestyén
Veszprém
-2°C
2025. január 20. Sebestyén
Veszprém
-2°C

Útjára indul a Hétvezér

2015. augusztus 30. 18:07 // Forrás: címlapfotó: noe.hu
Hétvezér néven új véleményrovatot indítunk a vehir hasábjain.

Újságíróként gyakran találkozunk különös, bosszantó vagy éppen megmosolyogtató helyzetekkel és emberekkel. Még gyakrabban előfordul, hogy a tények hangsúlyozása mellett háttérbe szorul a saját véleményünk, egyéniségünk.

A most induló Hétvezér rovat célja, hogy a hagyományos értelemben vett újságírásból kiszakadva személyes élményeket, benyomásokat és véleményeket vigyünk lapunk hasábjaira. A Hétvezérben nincsenek írott vagy íratlan szabályok, szigorú szerkesztői megkötések, fontos vagy kevésbé fontos témák csak egyéni benyomások és történetek. A Hétvezér szerepét hétről-hétre a szerkesztőség egyik tagja vállalja magára.

A magam és a kollégáim nevében arra buzdítom a kedves olvasót, hogy szóljon hozzá ezekhez az írásokhoz, mondja el véleményét, érveljen mellette vagy ellene, hiszen a Hétvezér akkor működhet igazán, ha a különböző nézetek, értékek és vélemények találkoznak egymással és megvitatásra kerülnek.

csepely-mate
csepely-mate
csepely-mate
Csepely Máté
további cikkek
vksz_szilveszter-15
vksz_szilveszter-15
vksz_szilveszter-15
Egy szál gyűrött papírzsebkendő Két hölgy sétál az Óváros téren. Egyszer csak egy gyűrött papírzsebkendő bucskázik át előttük a téren, pont, mint a western-filmekben, amikor a sivatagi szél az ördögszekereket görgeti a cowboy-ok lábainál. A két nő reakciója pedig nem is lehetett volna veszprémibb. 2025. január 12. 21:21
Képernyőkép 2024-12-19 152251
Képernyőkép 2024-12-19 152251
Képernyőkép 2024-12-19 152251
Mit tud a dubai csoki, amit más nem? - Marketinget legfőképp Valamit rosszul tudtunk a marketingről. Amikor már komplett tudományterületté nőtte ki magát a közgazdaságtanból az, hogy egy terméket megszerettessenek a vevőkkel és minden szelet csokoládé eladására külön stratégiát is alkotnak az irodaházak minimalista stílusában berendezett tárgyalóiban a marketingcsapat fiatalosan dinamikus tagjai, akkor az ember olyan értetlenül áll a dubai csoki népszerűsége előtt, mint John Travolta a Ponyvaregény mémmé vált jelenetében. Hiszen egy óriásplakáton sem köszön vissza, egy televíziós reklám sem szól arról, de még a Youtube-videók elején sem idegesít tizenöt másodpercen keresztül az a bejátszás, hogy milyen jó ez a tejcsokiba burkolódzó pisztáciakrémes tahinises – pirított török cérnametéltes – arab édesség-csoda. 2024. december 19. 15:49
people-8274238_1280
people-8274238_1280
people-8274238_1280
Nem kérünk többet a „mai fiatalokból” De igen, a fiatalokból természetesen kérünk, és akkor most áttérek egyes szám első személyre, mert más nevében nem beszélhetek, de bizonyára nemcsak én tapasztalom, hogy a „mai idősek” – persze nem mindenki, de akkor maradok én is az általánosításnál – folyamatosan lenézik a fiatalabbakat. Teszik ezt úgy, hogy valószínűleg a maguk módján ők pont ugyanolyanok voltak fiatalon, mint a mostaniak. 2024. december 1. 21:12
1O4A5564
1O4A5564
1O4A5564
Képzelt tudósítás egy magyar sajtótájékoztatóról Figyelem! A következő tudósítás egyelőre egy meg nem történt sajtótájékoztatóról szól. Viszont a Tisza párt háza táján az elmúlt napokban nyilvánosságra került hangfelvételekből és az azokra adott magyarpéteri reakciókból kiindulva egyáltalán nem biztos, hogy a közeljövőben ne válna mindez valósággá. Véleménycikk. 2024. november 17. 21:18

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.