A Pannon Racing ez évben megújult csapattal készül a megmérettetésre. Idén a tavalyi feladatokhoz képest újabb funkciókat kellett megvalósítani, melyekhez a korábbi megoldásokat részben vagy teljes egészében újra kellett tervezni.
A csapatok három kategóriában indulhattak. Az első, Efficient driving kategória tartalmazta a hajtással kapcsolatos feladatokat, mechanikai megvalósításokat. A Pannon Racing számára ebben a kategóriában az új funkció az önindító, a hybridhajtás (elektromos és belsőégésű motor), differenciálmű, amely biztosítja a kerekek egymástól való független elfordulását, valamint az energia-visszatáplálást, aminek lényege, hogy a fékezés során keletkező energia egy részét ki kell nyerniük.
A második kategória az Intelligent driving, melyben olyan magasszintű funkciók szerepelnek, mint a párhuzamos és merőleges parkolás, home zone assist (a járműnek egy előre felvett útvonalon el kell tudnia navigálnia, ha akadályt észlel meg kell tudnia állni, pl.: a sofőr megáll a ház előtt majd az autó a ház mögötti garázsba magától betalál és beáll). Továbbiak: automatikus vészfékezés, sávtartás, ACC (automated cruise control - adaptív tempomat) a jármű követi az előtte haladót megadott távolságra (fékez, gyorsít, megáll, ha kell). Ezek közül a csapatnak tavaly csak a párhuzamos parkolást kellett bemutatni.
A harmadik kategória a Self driving melyben GPS alapú navigáció, ultrahangos szenzorokkal történő navigáció, lámpa/táblafelismerés kapott helyet.
Az efficent kategóriát a budapesti Safety Kart csapat, az intelligent kategóriát a kecskeméti GAMFkart, a self driving kategóriát pedig a miskolci ME-KART nyerte meg. A Pannon Racing mindhárom kategóriában nevezett. Az összesített eredmények alapján a verseny abszolút győztese a Miskolci Egyetem ME-KART csapata lett.