Hogy a felmérésnek mi értelme van, nem tudjuk. Mindenesetre elég megmosolyogtató, hogy a japánok amikor Magyarországra keresnek a Google-ben, a legtöbbször a lard, vagyis a disznózsírt írták be utána legtöbbször.
A felmérést készítő Nick Kapur elkészítette egész Európa térképét, hogy szemléltesse, a japánok mire keresnek a legtöbbször az országokkal kapcsolatban.
Egyből szemet szúr, hogy Ázsiában is dolgoznak a sztereotípiák rendesen. Norvégiában a börtön egyenlő a luxusélettel, a litvánok és a törökök szeretik őket, Olaszországban természetesen maffia uralkodik, a németek zsidókat ölnek, a skótok függetlenednének, Dániában mindenki boldog, a csehek vallástalanok, a lengyelek meg egyszerűen buták. Magyarország meg disznózsír.
A cikk alapját a szeretlekmagyarorszag.hu-n találtuk.