Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Hivatalosan is kiváló magyar márka a Happ Kft.

2016. december 5. 16:44
Kiváló Üzleti Márka kategóriában Magyar Brands elismeréssel díjazták a Márkón működő Happ Fuvarozó és Szállítmányozó Kft. tevékenységét.

A 25 éves múltra visszatekintő, áruszállítást és logisztikai szolgáltató tevékenységet folytató Happ Kft. családi vállalkozásból nőtte ki magát 100 főt foglalkoztató cégcsoporttá, üzleti filozófiájuknak azonban ma is alapja, hogy a családi vállalkozások előnyeit és értékeit – a személyes, közvetlen kapcsolattartási lehetőségeket, barátságos légkört – szem előtt tartva végezzék munkájukat.

Fuvarozó cégként elsősorban Nyugat-Európába szállítanak, de akár bármelyik európai országba eljuttatják a kiválasztott árut rövid időn belül – legyen szó komplett vagy rész rakományról, hűtött vagy nagy értékű áruról. Emellett raktározást is vállalnak, optimális logisztikai megoldásokat kínálva az ügyfeleknek, 10 ezer méternyi területen, 24 órás felügyelettel.

A cég példamutató, értéket közvetítő tevékenységével a Magyar Brands program figyelmét is felkeltette. Az önkéntes, szakértőkből álló bizottság a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményeit is figyelembe véve olyan márkákat díjaz, amelyek nem csupán Magyarországon születtek, de az ország értékeihez, mindennapi életünkhöz is szorosan kötődnek, a fogyasztók és a szakértők körében is komoly hírnevet vívtak ki maguknak, márkaépítési gyakorlatuk pedig a feltörekvő vállalkozásoknak is példa lehet.

A Happ Kft. e tekintetben minden kritériumnak megfelel: a cég alapítása óta elkötelezte magát a folyamatos fejlődés mellett, melyet a munkatársak rendszeres képzésével, a szállítóeszközök fejlesztésével és a szolgáltatások bővítésével garantál. Alapelvük, hogy teljes körű logisztikai szolgáltatást nyújtsanak a legmagasabb színvonalon, s a kis-és középvállalkozások, valamint a multinacionális vállalatok igényeit is kielégítsék, úgy, hogy azok maximálisan elégedettek legyenek.

Mindezek alapján a vállalkozás 2016-ban elnyerte a Magyar Brands elismerést Kiváló Üzleti Márka kategóriában.

vehir.hu
további cikkek
Lesz elegendő magyar hal minden család asztalára közélet Lesz elegendő magyar hal minden család asztalára A magyar akvakultúrában dolgozók kiváló munkát végeztek, így lesz elegendő magyar hal minden család asztalára; az emberek idén is a tavalyi áron juthatnak halhoz, haltermékekhez - mondta az agrárminiszter kedden Budapesten sajtótájékoztatón. 2025. december 10. 9:27 A fenyőfát vásárlók háromnegyede idén is hazai termelők termékeit választja közélet A fenyőfát vásárlók háromnegyede idén is hazai termelők termékeit választja December első hetében tömegesen is elkezdődött a fenyőfák árusítása az alkalmi árusok utcai és piaci standjain, a vásárlók háromnegyede idén is hazai termelők termékeit díszítheti fel otthonában - közölte az Agroinform.hu vasárnap. 2025. december 8. 8:30 A „bezzegrománia” egy hatalmas mítosz, a száraz tények cáfolják, hogy külföldön minden jobb Mathias Corvinus Collegium A „bezzegrománia” egy hatalmas mítosz, a száraz tények cáfolják, hogy külföldön minden jobb A Mathias Corvinus Collegium veszprémi képzési központjában tartott előadásában Sebestyén Géza, az MCC Gazdaságpolitikai Műhelyének vezetője egy sokakban élő kérdést járt körbe: „tényleg jobb külföldön?”. A téma érzékeny, a válasz pedig – a statisztikák és összefüggések feltárása után – jóval árnyaltabb annál, mint amit sok hangulatkeltő cikk sugall. Sőt, úgy tűnik, a magyarok pesszimizmusa nagyobb, mint a valóságban észlelhető különbségek. 2025. december 11. 15:06

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.