A 25 éves múltra visszatekintő, áruszállítást és logisztikai szolgáltató tevékenységet folytató Happ Kft. családi vállalkozásból nőtte ki magát 100 főt foglalkoztató cégcsoporttá, üzleti filozófiájuknak azonban ma is alapja, hogy a családi vállalkozások előnyeit és értékeit – a személyes, közvetlen kapcsolattartási lehetőségeket, barátságos légkört – szem előtt tartva végezzék munkájukat.
Fuvarozó cégként elsősorban Nyugat-Európába szállítanak, de akár bármelyik európai országba eljuttatják a kiválasztott árut rövid időn belül – legyen szó komplett vagy rész rakományról, hűtött vagy nagy értékű áruról. Emellett raktározást is vállalnak, optimális logisztikai megoldásokat kínálva az ügyfeleknek, 10 ezer méternyi területen, 24 órás felügyelettel.
A cég példamutató, értéket közvetítő tevékenységével a Magyar Brands program figyelmét is felkeltette. Az önkéntes, szakértőkből álló bizottság a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményeit is figyelembe véve olyan márkákat díjaz, amelyek nem csupán Magyarországon születtek, de az ország értékeihez, mindennapi életünkhöz is szorosan kötődnek, a fogyasztók és a szakértők körében is komoly hírnevet vívtak ki maguknak, márkaépítési gyakorlatuk pedig a feltörekvő vállalkozásoknak is példa lehet.
A Happ Kft. e tekintetben minden kritériumnak megfelel: a cég alapítása óta elkötelezte magát a folyamatos fejlődés mellett, melyet a munkatársak rendszeres képzésével, a szállítóeszközök fejlesztésével és a szolgáltatások bővítésével garantál. Alapelvük, hogy teljes körű logisztikai szolgáltatást nyújtsanak a legmagasabb színvonalon, s a kis-és középvállalkozások, valamint a multinacionális vállalatok igényeit is kielégítsék, úgy, hogy azok maximálisan elégedettek legyenek.
Mindezek alapján a vállalkozás 2016-ban elnyerte a Magyar Brands elismerést Kiváló Üzleti Márka kategóriában.