A Splinternews szombati cikke szerint a csúcskategóriás John Lewis ruhamárka bejelentette, hogy eltávolítja a "girls" és a "boys" címkézését a gyermekruházati termékein. Mindezt azért, hogy elkerüljék a nemek közti sztereotipizálást. A gyerekruhákat ezentúl "Girls & Boys" vagy "Boys & Girls" feliratokkal látják el.
Caroline Bettis, a John Lewis gyermekruházati cég vezetője elmondta:
"Nem akarjuk erősíteni a nemi sztereotípiákat a John Lewis kollekcióinkon belül, hanem nagyobb választékot és változatosságot kívánunk nyújtani ügyfeleinknek, hogy a szülő vagy a gyermek választhassa ki, mit szeretnének viselni."
Az ügyért küzdő Let Clothes Be Clothes csoport szerint a cég döntése egy fontos fordulópont lehet a sztereotipizáló marketing elleni harcban. A közösségi médiában szintén rengetegen üdvözölték ezt az újítást.
A briteknél ez az első márka, amelyik ezt a változtatást meglépte.
A címlpafotót az eredeti cikkből mentettem ki.