A testület hivatalvezetője ugyanakkor azt javasolta, hogy ha a vásárlók a cég honlapján csupán egy e-mail címet találnak, akkor azzal a webáruházzal lehetőleg ne kössenek szerződést. A testülethez érkező panaszok közül kiemelte az internetes vásárlásoknál a fogyasztó számára biztosított 14 napos elállási joggal és a tartós fogyasztási cikkek vásárlásánál az egy éves kötelező garanciával összefüggő problémákat.
Kóródy Dávid közölte: az elállási jog gyakorlásánál abból adódnak a fogyasztó és a kereskedő közti konfliktusok, hogy vannak cégek, amelyek ki akarnak bújni az elállási jog által rájuk kiszabott kötelezettség alól és olyan többlet feltételeket követelnek a vásárlótól, ami a jogszabályban nem is szerepel. Példaként említette, ha a cég csak eredeti, bontatlan csomagolásban hajlandó visszavenni az adott terméket.
Szólt arról is, hogy a tartós fogyasztási cikkeknél az egy éves garancia azt jelenti, hogy ha a termék meghibásodik, akkor a vállalkozásnak kell bizonyítania, hogy eladáskor még hibátlan volt, ha ezt nem teszi meg, akkor ki kell cserélnie vagy ki kell javítania az adott terméket.