Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Magyar fiatalok is akcióztak az Échelle-hágónál a migráció ellen

2018. május 7. 1:18
A nemzetközi Identitás Generáció az olasz-francia határ védtelenségére hívta fel a figyelmet. A francia kormány ígéretet tett a szigorúbb határellenőrzésre, erre törölték a Facebook-oldalukat.

A nemzetközi Identitás Generáció még április 21-én hirdette meg Defend Europe nevű akcióját, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a zöldhatárokon Európába áramló illegális migráció veszélyeire. Állítólag az Échelle-hágó az a határ, ahol a migránsok minden gond nélkül Franciaországba juthatnak.

A nemzetközi akcióban három magyar is részt vett, erről az Identitás Generáció szóvivője, Bódi Ábel mesélt nemrég az Echo Tv-nek.

A többségében franciákból álló, de angol, olasz, német és magyar aktivistákkal is kiegészült száz fős csoport a Defend Europe nevű akció során afféle rendszer-kritkaként elbarikádozta a hágót, hogy megmutassa,

„hogy ha ha száz ember is képes a határvédelmet biztosítani, akkor a francia kormánynak kötelessége.”

A barikádozás közben megjelent a No Tav nevű olasz antifa-szervezet is, és nem sokkal az akció végén egy másik hágón száz migránst vitt át a zöldhatáron úgy, hogy mindezt a francia kormány végignézte.

Az Identitás Generáció szóvivője szerint azonban az akció sikeresnek mondható, hiszen a francia kormány ígéretet tett arra, hogy a környéken megerősítik a rendőri és csendőri jelenlétet, hogy még jobban tudják ellenőrizni a határszakaszt. A mozgalom francia aktivistái azonban nem csak egy akcióra gyűltek össze, hisz folyamatos járőrözésbe kezdtek az Alpokban. Ez alatt közel két tucat illegális határsértőt sikerült megállítaniuk és átadni őket a francia csendőrségnek.

Azonban hiába ez a kisebb siker, az Instagram és a Facebook törölte az Identitás Generáció francia oldalát, hisz az szerintük szélsőséges tevékenységet végez, és gyűlöletet szít. A francia kormány május elején a járőrözést is betiltotta számukra. Vajon miért?

Címlapfotó: AFP

Ge. Á.
további cikkek
Megsérteni valakinek a valóságát olyan, mint rányitni a WC-ajtót a dolga közben véleménycikk Megsérteni valakinek a valóságát olyan, mint rányitni a WC-ajtót a dolga közben Tiszás össztűz alá került Hegedűs Barbara és több másik fideszes képviselő Facebookja, pedig még csak nem is ostobázták le az EP-képviselőiket, nem fenyegettek templomi menetet, és nem helyeztek kilátásba megtorló intézkedéseket sem politikai ellenlábasaikkal szemben. Csupán szájukra merték venni Péter nevét. A nárcisztikus kampány fel-, vagyis leért a sorosozás és migránsozás szintjére, a harcvonalak pedig megkövültek, mint a januári kutyasz**r. 2025. február 9. 21:34 Próbafülke: segítsen az eladó, vagy jobb, ha békén hagy? Hétvezér Próbafülke: segítsen az eladó, vagy jobb, ha békén hagy? Nem vagyok nagy vásárló, ritkán, amikor szükségem van új ruhára, általában az első tetszetőset felpróbálom, és ha nincsen különösebb problémám vele, akkor megveszem. Egy ideje viszont azt tapasztalom, hogy az eladók komolyabban akarják venni a ruhavásárlásomat, mint én magam. 2025. január 26. 21:41 Egy szál gyűrött papírzsebkendő Hétvezér Egy szál gyűrött papírzsebkendő Két hölgy sétál az Óváros téren. Egyszer csak egy gyűrött papírzsebkendő bucskázik át előttük a téren, pont, mint a western-filmekben, amikor a sivatagi szél az ördögszekereket görgeti a cowboy-ok lábainál. A két nő reakciója pedig nem is lehetett volna veszprémibb. 2025. január 12. 21:21 Mit tud a dubai csoki, amit más nem? - Marketinget legfőképp Hétvezér Mit tud a dubai csoki, amit más nem? - Marketinget legfőképp Valamit rosszul tudtunk a marketingről. Amikor már komplett tudományterületté nőtte ki magát a közgazdaságtanból az, hogy egy terméket megszerettessenek a vevőkkel és minden szelet csokoládé eladására külön stratégiát is alkotnak az irodaházak minimalista stílusában berendezett tárgyalóiban a marketingcsapat fiatalosan dinamikus tagjai, akkor az ember olyan értetlenül áll a dubai csoki népszerűsége előtt, mint John Travolta a Ponyvaregény mémmé vált jelenetében. Hiszen egy óriásplakáton sem köszön vissza, egy televíziós reklám sem szól arról, de még a Youtube-videók elején sem idegesít tizenöt másodpercen keresztül az a bejátszás, hogy milyen jó ez a tejcsokiba burkolódzó pisztáciakrémes tahinises – pirított török cérnametéltes – arab édesség-csoda. 2024. december 19. 15:49

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.