Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

A landing oldalakról

2018. szeptember 18. 13:16
Amikor egy hozzáértő ügynökséget felkérnek egy új, hatékonyabb online marketing stratégia elkészítésére, az egyik első kérdés az szokott lenni, hogy a megbízó cége rendelkezik-e weboldallal? Milyen az az oldal, ahova a leendő vevőink rákattintva a hirdetéseinkre, egyből az oldalunkon landolnak? Ez kiderül rövid cikkünkből.

A jó landing oldal szerepe

Miután a kedves vevő megtalálta hirdetésünket, rákattintott a Facebookon, egy hírlevélben, vagy az AdWords-ön keresztül az adott linkre, megérkezik a landing oldalra (Landing Page). A különböző célcsoportoknak megfelelően ez a landing oldal többféle lehet, mert a különböző célcsoportoknak, különböző hirdetési felületek ragadják meg a figyelmüket és kattintanak rájuk. És ugyanúgy, ahogy eltérő hirdetés felületekre kattintanak, a landing oldalakat is úgy kell megtervezni – megfelelő információt kell kihangsúlyozni, hogy biztos az oldalunkon tudjuk tartani a leendő vevőket, bizalmat érezzenek a cégünk iránt, körbenézzenek kínálatunkban, vásároljanak, kapcsolatba lépjenek velünk, feliratkozzanak hírlevelünkre (ezzel még több személyre szabott információt lehet eljuttatni számukra). A cél az legyen, hogy legyenek vevőink/ajánlatkérőink/ügyfeleink.

A rossz landing oldalak

Ha a landing oldalunk nem teljesíti a neki szánt szerepet, akkor hiába áldozunk rengeteg pénzt a weboldalunk fejlesztésére, fizetett hirdetésekre, vagy a forgalomterelő hirdetésekre, amint a vevő landol az oldalunkon, lehet tovább is áll, csak látogató marad. Miért lehet ez? Nem keltjük fel megfelelően a figyelmét, nincs meg a megfelelő információ, nem ébresztünk bizalmat benne. Előfordulhat az is, hogy nem megfelelő gyorsasággal töltődik be a weboldal, esetleg nem mobilbarát oldalt fejlesztettünk ki, hiányzik a pontos, áttekinthető információs felület.

Mit tartalmazzon a jó landing oldal?

A leendő vevőnk rákattintott egy hirdetésre, ezért fontos az, hogy a landing oldalra érve, egyből szembe találja magát azzal az adott termékkel/szolgáltatással, figyelemfelhívó képi- és szöveges tartalma további maradásra ösztönözze. Arról kell meggyőzni, hogy ha a mi termékünket/szolgáltatásunkat választja, akkor jól fog dönteni, nem bánja meg!

Legyen az oldal felépítésében logika, letisztultság. Vizuális elemekkel világítsunk rá a termék előnyeire, valamint egyszerűen lehessen eljutni addig a pontig, amíg megrendelik a terméket/szolgáltatást, kapcsolatba lépnek velünk, vagy árajánlatot kérnek.

Fontos, hogy az oldalunk jól kezelhető legyen asztali-, táblagépen, mobileszközön is. A gyors betöltődés kulcsfontosságú, 3 mp-nél hosszabb ideig semmiképp se tartson. Fontos, hogy kötelező tartalmi elemek is megjelenjenek:

  • A cég bemutatása – indokoljuk, miért válasszon minket a vevő.
  • Miért a mi termékünk/szolgáltatásunk jobb, mint a konkurenciáé, hangsúlyozzuk a termékünk/szolgáltatásunk egyediségét, egyedi jellemzőjét, de ne soroljuk fel az összes tulajdonságot. Legyünk lényegre törőek.
  • Korábbi ügyfelek véleményeit jól látható helyre tegyük.
  • Legyen fejléc-lábléc, ahol mindig látjuk a cégnevet, elérhetőséget.
  • Személyesítsük meg kollégáinkat – használjunk igényes arcfotókat.
  • Call-to-action, vagyis a cselekvésre ösztönző elemek (kapcsolatfelvétel, ajánlatkérés, vásárlás) átlátható elhelyezése.
vehir.hu
további cikkek
Szexpedíció a patthelyzetbe került kapcsolatokért színház Szexpedíció a patthelyzetbe került kapcsolatokért Amikor egy kapcsolatban a fülledt romantikát felváltja egy egyszerű jóéjt puszi, vagy még később az ágy túlsó végéből elmormolt szép álmokat suttogás, akkor a párok többségénél felvillan az a bizonyos piros lámpa és figyelmeztet, ideje lenne visszamászni a hancúrlécre a kapcsolatuk érdekében. Aztán valaki vagy tesz ezért. vagy tabusítja a témát. Alice és Henry felismerte a házasságuk intim életében beállt patthelyzetet, a Szexpedíció című színdarabban pedig bemutatják az ő szexterápiájukat Hegyi Barbara és Seress Zoltán főszereplésével, amit most a veszprémi közönség is láthat a Hangvillában november 28-án. 2024. október 30. 15:04 A jövő mérnökeiért a Polinszky Tehetséggondozó Program A jövő mérnökeiért a Polinszky Tehetséggondozó Program A Pannon Egyetem elkötelezett amellett, hogy már a tanulmányok kezdetétől támogassa hallgatóit tehetségük kibontakoztatásában és magas színvonalú tudományos és szakmai karrierjük megalapozásában. Ennek érdekében a Mérnöki Kar Polinszky Tehetséggondozó Programja számos alprogramot kínál, melyek a középiskolás diákoktól a doktorandusz (PhD) hallgatókig terjedően biztosítanak széleskörű lehetőségeket a tehetséggondozásra. Dr. Valiskó Mónika egyetemi docenssel beszélgetve mélyebb betekintést nyerhettünk ezekbe az alprogramokba, és arról is tájékoztatást kaptunk, miként támogatják a különböző szinteken tanuló diákok és hallgatók szakmai és személyes fejlődését. 2024. augusztus 29. 14:50 Visszanyerheti Szoboszlai legjobb formáját a 2024-es Eb előtt? Visszanyerheti Szoboszlai legjobb formáját a 2024-es Eb előtt? 2024. június 4. 17:35 Ötven éves jubileumi koncertre hív az EDDA Művek Ötven éves jubileumi koncertre hív az EDDA Művek 2024-ben ötven éve lesz annak, hogy az ország egyik legismertebb rockzenekara az EDDA Művek megalakult és a rockzene szolgálatába állt. A Pataky Attila vezette legendás együttes e jeles alkalomból egy felejthetetlen és óriási bulira hív mindenkit 2024. május 11-én a Veszprém Arénába. 2024. január 12. 12:44

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.