Soós András, az Unilever gyárigazgatója szerint mind a résztvevő diákok, mind pedig a – jelen esetben helyszínt adó Unilever – is jól jár az esettanulmány során. A versenyzők megnézhetik, hogyan működik belülről egy vállalat, adott esetben milyen problémákkal küzdenek, illetve a vállalat is tanulhat a fiatalok lendületes, új gondolataiból, tanácsaikból.
A verseny alatt Csikós-Nagy Katalin kutatását használták fel a diákok. Mivel a munkaerőpiac az elmúlt években jelentős változásokon esett át, így a hétvége alatt a munkaerő megszerzése és megtartása is nagy szerepet kapott. A versenyzőknek 24 óra alatt kellett feldolgozni az esettanulmányt.
A verseny főszervezője Szentes Balázs. Az eseményre a veszprémi és a nagykanizsai kampuszról is képviseltették magukat a Pannon Egyetem hallgatói, de érkeztek még Miskolcról, Debrecenből, Kolozsvárról és Komáromból, Békéscsabáról.
Gasparetz András a verseny „lelkiismerete” minden szempontból nagyon jól sikerültnek jelentette ki a versenyt. Az idén volt a legtöbb szponzor, így a versenyzők értékes nyereményeket vehettek át. Érdekesség, hogy számos támogató korábban versenyzőként vett részt az eseményen, ma már zsűritagként.
Dr. Fehérvölgyi Beáta, a GTK dékánja elmondta, a szervezők nyitottak a vállalatok, a munkaerőpiacok felé, és a fiatal középiskolások felé is, de emellett a fiatalok ötleteire is teljes mértékben nyitottak.