A hűvös idő ellenére rengetegen kilátogattak a város szélére, hogy részt vehessenek a programokon. A szervezők a már megszokott szlalom verseny mellett – ahol rekord számú nevező indult – ismét színes programokkal készültek kicsiknek és nagyoknak. A városi baleset-megelőzési bizottság kerékpáros pályával és biztonsági öv szimulátorral kedveskedett, ami mellett elfért a katasztrófavédelem tűzmegelőzési pavilonja is. A kisebbeket ugrálóvár, luftballon, motoros szimulátor és húsvéti kézműves foglalkozás várta, ahol rengetegen munkálkodtak a nap folyamán.
A nagyobbakat a szlalom verseny látványos autózásai hozták lázba. Aki kedvet kapott a száguldáshoz, de nem nevezett a versenyre, az kipróbálhatta magát a profi 3D-s szimulátorban. Itt is akkora szurkoló tömeg állta körben a próbálkozókat, mint a pálya szélén.
Délben a katasztrófavédelem látványos roncsvágási-életmentési bemutatóval is szórakoztatta a kilátogatókat, amely szintén rengeteg ember figyelmét kötötte le.
A rendező SR Sport egyesület és SZ&T-T Rallye Team tagjai nemcsak a lebonyolításban, de a versenyzésben is kivették részüket. Az SR Sport színeiben induló Pathy Dániel Fiattal indult, amellyel kategóriája 5. helyén teljesítette a köröket, míg ifj. Mulicz László Suzukijával a kategória legfelsőbb fokáig nyomta a gázpedált. Az SZ&T-T színeiben induló Nagy Richárd szintén megnyerte a junior kategóriát BMW-vel, a közös projektként autózó Szalmásy Mátyás és Bauer Antal pedig egy BMW-vel, látványos „kilinccsel előre” autózással szórakoztatta a közönséget és a merész vállalkozókat, akik beültek melléjük a jobb egybe. Akik félve is ültek be, azok is hatalmas élménnyel és mosollyal szálltak ki a versenyautóból a körök végén.
Az idei első futam azonban nemcsak a veszprémi nyitány volt, hanem a Dunántúli Szlalom Kupa első fordulója is, ahová 36 induló jelentkezett a pontgyűjtésre. A második futamot május 1-jén, Tapolcán rendezik meg, majd május végén ismét visszatérnek Veszprémbe egy hasonló gyermeknapi rendezvénnyel.
A mostani szlalom pálya nyomvonala igazán kormánytekergetősre sikeredett, ahol még a legjobbak is megizzadtak. A dobogó abszolút elsőségét Bognár Martin érte el, aki mögött Kovács Szilárd és Sziklai Zsolt végeztek. A közönség tetszését elnyerve a négyéves Osváth Máté gokartjával olyan ügyesen lavírozott a bóják között, hogy a rendezők különdíjban részesítették.
Helyezettek kategóriák szerint
A1. 0-1100 ccm épített kategória:
Sziklay Zsolt (Trabant) 1. hely
Kandikó Ákos (Trabant) 2. hely
Takács Péter (Suzuki) 3. hely
A2. 1101-1500 ccm épített kategória:
Meszes András (Toyota) 1. hely
Gazdag Judit (Toyota) 2. hely
Vaczula Péter (Suzuki) 3. hely
A3. 1501 ccm felett épített kategória:
Bognár Martin (Citroen) 1. hely
Osváth Bence (Suzuki) 2. hely
Lovász Kornél (BMW) 3. hely
H1. Hátsókerék meghajtás 0-1600 ccm-ig:
Szalai Gergő (Suzuki RWD) 1. hely
Osváth Balázs (Lada) 2. hely
Turóczy Szabolcs (Lada) 3. hely
H2. Hátsókerék meghajtás 0-1600 ccm-ig:
Lovász Róbert (BMW) 1. hely
Ungvári Péter (BMW) 2. hely
Serdült József (BMW) 3. hely
Junior kategória:
Nagy Richárd (BMW) 1. hely
Németh Botond (BMW) 2. hely
Németh Dominik (Mazda) 3. hely
Női kategória:
Szalkai Benigna (Renault) 1. hely
Szolga Edina VW (Golf) 2. hely
Maródi Veronika (Suzuki) 3. hely
N1. 0-1100 ccm széria kategória:
Ifj. Mulicz László (Suzuki) 1. hely
Horváth Gergő (Trabant) 2. hely
Nagy György (Trabant) 3. hely
N2. 1101-1500 ccm széria kategória:
Mile Bence (Honda) 1. hely
Németh Szilárd (Suzuki) 2. hely
Szakonyi Gábor (Suzuki) 3. hely
N3. 1501 ccm felett széria kategória:
Ihász-Kovács Tamás (VW Golf) 1. hely
Pintér László (BMW) 2. hely
Pintér Máté (BMW) 3. hely
Protó kategória:
Kovács Szilárd (BMW) 1. hely
Pathy László (Trabant) 2. hely
Varga Tamás (Trabant) 3. hely