Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Abu Dhabiban nyitott porcelánboltot a Herendi

2021. március 23. 8:40 // Forrás: Herendi Porcelánmanufaktúra
Abu Dhabi egyik legexkluzívabb bevásárlóközpontjában, az Avenue at Etihad Towers épületében nyílt meg az arab világ első, kizárólag Herendi porcelánt árusító üzlete.

Az Al Mazroui Group és a Herendi Porcelánmanufaktúra közötti partneri együttműködési megállapodás eredményeként nyitotta meg kapuit az elmúlt hetekben a Herend United Arab Emirates nevű üzlet. Az abu dhabi Herend üzlet fő célcsoportja a prémium kategóriájú porcelánkészletek és lakberendezési tárgyak iránt érdeklődő közönség az Egyesült Arab Emírségekben és az Öböl-térségben. Az üzlet helyének kiválasztásakor az Al Mazroui Group több exkluzív épületet is megtekintett az Emírségek fővárosában, végül legtökéletesebbnek az Avenue at Etihad Towers bizonyult.

A bevásárlóközpont ideális helyszínt biztosít a prominens vásárlók, többek között a királyi család tagjainak és az ország legbefolyásosabb személyeinek meghódítására. A szomszédos országokból idelátogató, jelentős vásárlóerővel bíró turistákkal kiegészülő ügyfélkört tekintve bátran kijelenthető, hogy az abu dhabi üzlet megnyitása a Herendi márka bevezetésének fontos állomása a térségben.

Az üzlet választéka is a Közel-Kelet hangulatát idézi: kínálatában az európai kávés-, teás- és étkészletek, valamint vázák mellett a tradicionális arab finjanok is megtalálhatók, ez pedig annak köszönhető, hogy az arab világot jelképező emblematikus csészéket a herendi mesterek kiváló szaktudással a termékinnováció jegyében porcelánból is elkészítették. Az üzletben természetesen minden klasszikus Herendi minta, a Viktória, a Rothschild, a Batthyány és az Apponyi dekor is megtalálható, rengeteg színváltozatban.

vehir.hu
további cikkek
Mit tud a dubai csoki, amit más nem? - Marketinget legfőképp Hétvezér Mit tud a dubai csoki, amit más nem? - Marketinget legfőképp Valamit rosszul tudtunk a marketingről. Amikor már komplett tudományterületté nőtte ki magát a közgazdaságtanból az, hogy egy terméket megszerettessenek a vevőkkel és minden szelet csokoládé eladására külön stratégiát is alkotnak az irodaházak minimalista stílusában berendezett tárgyalóiban a marketingcsapat fiatalosan dinamikus tagjai, akkor az ember olyan értetlenül áll a dubai csoki népszerűsége előtt, mint John Travolta a Ponyvaregény mémmé vált jelenetében. Hiszen egy óriásplakáton sem köszön vissza, egy televíziós reklám sem szól arról, de még a Youtube-videók elején sem idegesít tizenöt másodpercen keresztül az a bejátszás, hogy milyen jó ez a tejcsokiba burkolódzó pisztáciakrémes tahinises – pirított török cérnametéltes – arab édesség-csoda. ma 15:49 Együtt karácsonyozott a Cholnokyváros közössége Cholnokyváros Együtt karácsonyozott a Cholnokyváros közössége A Cholnoky városrészben élők közösségtudatát bizonyítja, hogy milyen sokan összegyűltek szerda délután az iskola előtt, ahol együtt ünnepelték a közelgő karácsonyt. tegnap 19:39 Egyet visszautasítottak, valaki pedig el sem indult - négyen mérkőznek meg a dózsavárosi képviselőségért időközi önkormányzati választás Egyet visszautasítottak, valaki pedig el sem indult - négyen mérkőznek meg a dózsavárosi képviselőségért Lezárult az aláírásgyűjtés, mostanra pedig az is kiderült, hogy összesen négyen adtak le megfelelő számú érvényes ajánlást ahhoz, hogy elindulhassanak a Dózsavárosban, valamint Csererdőn és Jutaspusztán az időközi önkormányzati választáson január 19-én. ma 11:57 Egymással is megosztották az advent örömét a dózsavárosiak Dózsaváros Egymással is megosztották az advent örömét a dózsavárosiak Az egyik legrégebbi veszprémi hagyományt folytatták kedden kora este, amikor a dózsavárosiak ismét összegyűltek a Dózsa téren, hogy együtt hangolódjanak a karácsonyra. tegnap 14:55

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.