Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Félmeztelen emberek Veszprém utcáin

2021. június 7. 4:00
Ha itt a nyár, ugye komám?

Szeretném előre leszögezni, hogy semmiféle rossz szándék nincs bennem a cikkel kapcsolatban, amit rövidesen olvashatnak. A fénykép, amelyet elhelyeztem az anyagban, egy férfi olvasonktól származik. Az úriember a napokban megkeresett, miért nem foglalkozom azzal az „undorító ténnyel”, hogy a nyár beköszöntével városunkban mindenfelé „kutyacsöcsű, csüngőhasú” pasasok császkálnak haláli nyugalommal megáldva.

Én egy kicsit megfordítanám a kérdést: az már cseppet sem zavaró, amikor a közösségi hálókon tizen-, huszonéves helyi hölgyek mutogatják mondjuk a popsijukat? Na ugye! Hölgyek tekintetében az online térben való nyilvános félmeztelenkedés már az identitás részévé vált; lehet vele sok likeot, követőt szerezni, amiért a portálok még fizetni is hajlandóak. Viszont amíg egy bizonyos határon belül sikerül maradni, senki nem szólhat.

Olvasónk szerint felháborító, hogy a nyári idő beköszöntével napi szinten lehet találkozni félmeztelen férfiakkal. Véleményem szerint sokkal nagyobb problémák is körülvesznek bennünket, amelyekkel foglalkoznunk kellene.Olvasónk szerint felháborító, hogy a nyári idő beköszöntével napi szinten lehet találkozni félmeztelen férfiakkal. Véleményem szerint sokkal nagyobb problémák is körülvesznek bennünket, amelyekkel foglalkoznunk kellene.

Törvénybe ugyanis nem ütközik a póló levétele. Amíg az említett férfiak nem kezdenek szatírkodásba, nem kötnek bele senkibe, csak sétálnak a nagy melegben és mondjuk a fárasztó napi munka után már nehezen bírják a napsütést, nyugodtan megtehetik; nem követnek el közerkölcs, vagy közszemérem sértést. Ahogy a hölgyek is megvillanthatják dekoltázsuk egy részét a világhálón: csak a bimbó maradjon a kosárban!

Tanulság: mindenki foglalkozzon kicsit többet önmagával.

Simon Dani
további cikkek
Mit tud a dubai csoki, amit más nem? - Marketinget legfőképp Hétvezér Mit tud a dubai csoki, amit más nem? - Marketinget legfőképp Valamit rosszul tudtunk a marketingről. Amikor már komplett tudományterületté nőtte ki magát a közgazdaságtanból az, hogy egy terméket megszerettessenek a vevőkkel és minden szelet csokoládé eladására külön stratégiát is alkotnak az irodaházak minimalista stílusában berendezett tárgyalóiban a marketingcsapat fiatalosan dinamikus tagjai, akkor az ember olyan értetlenül áll a dubai csoki népszerűsége előtt, mint John Travolta a Ponyvaregény mémmé vált jelenetében. Hiszen egy óriásplakáton sem köszön vissza, egy televíziós reklám sem szól arról, de még a Youtube-videók elején sem idegesít tizenöt másodpercen keresztül az a bejátszás, hogy milyen jó ez a tejcsokiba burkolódzó pisztáciakrémes tahinises – pirított török cérnametéltes – arab édesség-csoda. 2024. december 19. 15:49 Nem kérünk többet a „mai fiatalokból” Hétvezér Nem kérünk többet a „mai fiatalokból” De igen, a fiatalokból természetesen kérünk, és akkor most áttérek egyes szám első személyre, mert más nevében nem beszélhetek, de bizonyára nemcsak én tapasztalom, hogy a „mai idősek” – persze nem mindenki, de akkor maradok én is az általánosításnál – folyamatosan lenézik a fiatalabbakat. Teszik ezt úgy, hogy valószínűleg a maguk módján ők pont ugyanolyanok voltak fiatalon, mint a mostaniak. 2024. december 1. 21:12 Képzelt tudósítás egy magyar sajtótájékoztatóról Hétvezér Képzelt tudósítás egy magyar sajtótájékoztatóról Figyelem! A következő tudósítás egyelőre egy meg nem történt sajtótájékoztatóról szól. Viszont a Tisza párt háza táján az elmúlt napokban nyilvánosságra került hangfelvételekből és az azokra adott magyarpéteri reakciókból kiindulva egyáltalán nem biztos, hogy a közeljövőben ne válna mindez valósággá. Véleménycikk. 2024. november 17. 21:18 Útmutató, hogyan állj ki magadért telefonon, miközben egy gép felel Hétvezér Útmutató, hogyan állj ki magadért telefonon, miközben egy gép felel Biztos rengeteg előnye van annak, amikor telefonos reklamáció során nem élő ember, hanem egy gép végzi el a kevéssé kellemes munkát, hiszen őszintén, ki ér rá naphosszat panaszokat hallgatni, ha nem egy gép. De vajon hogyan lehet kiállni a véleményünkért, amikor nem is érti, amit mondok? Útmutató (a negatív példa is példa) ahhoz, hogyan őrizzük meg a hidegvérünket egy ilyen esetben. 2024. november 3. 17:55

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.