Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2024. november 24. Emma
Veszprém
2°C
2024. november 24. Emma
Veszprém
2°C

Egy év alatt harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta egy felmérés szerint

2021. augusztus 11. 15:05 // Forrás: mti
Egy év alatt átlagosan harminc százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai egy-egy szolgáltatással szemben: a Cisco AppDynamics felmérése szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.

Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.

A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj - például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák - vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.

A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.

A válaszadók jelentős hányadának, 61 százalékának jelentősen és hosszú távon megváltoztak a digitális szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásai: 73 százalékuk gondolja úgy, hogy még ha az élet vissza is tér a normális kerékvágásba, továbbra is támaszkodni fognak a már igénybe vett digitális szolgáltatásokra.

vehir.hu
további cikkek
A ma szakképzése a holnap gazdasága szakképzés A ma szakképzése a holnap gazdasága Péntek délelőtt a Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara szakképzési fórumán folytatódott az a több éve kezdődött folyamat, aminek a célja, hogy a kamara segítségével a vállalkozások szakképzésre vonatkozó konkrét igényei eljussanak a döntéshozókhoz. Ezúttal a fórumon résztvevő környékbeli vállalkozások képviselői személyesen a Nemzeti Szakképzési és Foglalkoztatási Hivatal elnökével konzultálhattak ezekről a témákról. tegnap 15:51 Ovádi Péter tételesen, tényekkel alátámasztva cáfolta meg Magyar Péter állításait állatvédelem Ovádi Péter tételesen, tényekkel alátámasztva cáfolta meg Magyar Péter állításait Ovádi Péter, az állatvédelmi cselekvési terv kidolgozásáért és végrehajtásáért felelős kormánybiztos a közösségi médiában reagált Magyar Péter állatvédelemmel kapcsolatos kijelentéseire. Mint írja Ovádi, határozottan kiáll az állatvédelem területén elért eredmények és az ezeket alátámasztó tények mellett, ezért is tartotta fontosnak reagálni a félrevezető állításokra. 2024. november 22. 13:05 Az ukrajnai háború ezer napja - most ugyanolyan közel állunk a tűzszünethez, mint a világháborúhoz ukrajnai háború Az ukrajnai háború ezer napja - most ugyanolyan közel állunk a tűzszünethez, mint a világháborúhoz Ezredik napja tart az orosz-ukrán háború, ezalatt több ezer civil és körülbelül egymillió katona sebesült, vagy halt meg. Az utóbbi pár hétben mégis egyszerre került a világ karnyújtásnyi közelségbe a tűzszünethez, de ugyanannyira a III. világháborúhoz is. A helyzet iróniája, hogy jelenleg egyik sem csak Putyinon, vagy Zelenszkijen múlik. Cikkünkben Dr. Ruszin-Szendi Romulusz, altábornagy, a Magyar Honvédség volt parancsnokának interjúján keresztül elemezzük a történéseket. 2024. november 22. 13:32 A Zöld Diákparlamentben fiatalok tanácskoztak a fenntarthatóságról közélet A Zöld Diákparlamentben fiatalok tanácskoztak a fenntarthatóságról A környezeti és társadalmi fenntarthatóság szempontjából az lenne az ideális, ha a fiatal generáció tagjai nem csak reagálnának, hanem formálnák is a közéletet, amiben a Zöld Diákparlament immáron másfél évtizedes veszprémi tevékenysége fontos eredmény, hangzott el csütörtökön a városházán tartott összejövetelükön, ahol számos innovatív környezettudatos megoldást is körbejártak a szakemberek a fiatalokkal. tegnap 21:07

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.