Géczi a lap kapcsán úgy nyilatkozott, mostanra egy biztos szerzői társaság alakult ki körülötte, a fő szemponttá a helyi kultúra vált a cikkek válogatásánál, mára pedig szokássá vált az is, hogy a hazai sajtóban szokatlan módon egy-egy igazán sikeres produkcióról több cikk születik, több szemszögből vizsgálva azt. Így például a Bodor Ádám-esttel három írás is foglalkozik, de ugyanígy olvashatunk különböző nézőpontokat a Holtszezon fesztivál alatt zajlott roma irodalmat taglaló beszélgetésről. A szerkesztő szerint a folyóirat így eljutott oda, amilyennek a kezdet kezdetén megálmodták.
A 43. lapszám ezúttal több mint 60 oldalt számlál, és ötven szerző osztja meg benne gondolatait elsősorban két fő témakör, az Európa Kulturális Fővárosa megnyitó program és a Holtszezon Irodalmi Fesztivál kapcsán. A szerzők nem félnek kritikát sem megfogalmazni, illetve megemlékezni arról az ambivalens érzésről, ami például a megnyitót jellemezte, vagyis hogy az izgatott várakozás mellett jócskán voltak olyanok is, akik előzetesen szkeptikusan gondolkodtak. De szó esik az irodalmi fesztivál látogatottságának egyensúlytalanságairól is, ami mind a szerkesztőknek, mind a kultúraszervezőknek megfontolandó lehet Géczi szerint.
A legújabb számban emellett számos rövidebb kritika olvasható, valamint nagyobb lélegzetvételű cikkek például a helyi költészeti hagyományok kapcsán, de a Pannon Várszínház Én vagyok én című szerepjátékának brüsszeli vendégelőadása kapcsán nemzetközi vizekre is evez a lap. Visszatekinthetünk továbbá Ács Tamás Petőfi-estjére, Kádár Tibor festőművész pécsi kiállítására vagy éppen a színháztudományi napokra, míg a Forte Társulat táncelőadásairól szóló írások már a következő lapszámot vezetik fel, melynek vezérblokkja a táncfesztivál lesz.