A Mol Csoport pénteki bejelentése szerint a megállapodás három évre, a 2025/26-os idény végéig szól. A kupasorozatban olyan országok csapatai is részt vesznek, mint Magyarország, Horvátország, Románia, Szlovénia és Lengyelország, ahol a Mol Csoport a piac egyik meghatározó szereplője.
Nagy örömmel üdvözöljük a Mol Csoportot a férfi klubkézilabda európai bajnokság zászlóshajóján. Elképzelésünk szerint a Mol tükrözi majd az EHF marketingstratégiáját, hiszen új partnereinkkel azt tervezzük, hogy együtt határozzuk meg a jelenlegi évtized olyan szponzorációs trendjeit, mint a történetmesélés, a hitelesség és az erős narratívák, így építve tovább a kézilabdás közösséggel közös célokat. Bízunk abban, hogy a MOL tökéletes partnerünk lesz benne
- mondta el az együttműködés kapcsán David Szlezak, az EHF marketing igazgatója.
Régiós vállalatként hiszünk abban, hogy a sporttámogatás hatékony eszköz a közösségek eléréséhez, hiszen a sport szeretete mindannyiunkban közös. Tömegeket tudunk elérni egy ilyen, határokon átívelő, rangos, nemzetközi eseménnyel. Kevés ügy hordoz annyi jó, összefogást támogató üzenetet, mint a sport: emberfeletti küzdelmet, becsületes játékot, csapatmunkát. Olyan értékek ezek, amiket Mol Csoport is büszkén képvisel
- nyilatkozta Pantl Péter, a Mol Csoport kommunikációs igazgatója.
A vállalat már a következő szezon kezdete előtt, a most hétvégi kölni BL négyes döntő rendezvényén debütál, így a kézilabda rajongói a helyi arénában és a televízió előtt ülve is találkozhatnak a Mollal.
A Bajnokok Ligája az EHF prémium bajnoki sorozata, melyben Európa legjobb 16 csapata mérkőzik meg 132 meccsen 18 héten keresztül.