A musicalt 28 dal alkotja majd, melyek kapcsolódnak egymáshoz, és egységet alkotnak prózai szöveg nélkül. Nincs is szükség beszédre, szavakra, az első hazai rock generáció visszatérő motívumai sok mindent láttatnak, leginkább a Pink Floyd Falhoz hasonlítanám - mondta a Vehírnek Vándorfi László, rendező. Zorán három énje jelenik majd meg a színpadon: az általános Zorán figura, akinek kívülről látják őt; egy gyermeki én, egy bohóc, aki mindig kimondja az igazságot; és a cinikus, aki mindig visszakérdez. Az előadás egyik kulcsdala éppen a Cohen-dal, - meséli a rendező. Amikor felcsendül a Záróra, az életvégi kocsmába megérkezik a vándor, vagyis maga Zorán.
Körülötte néma, megmerevedett panoptikum, és lassan megelevenednek a figurák, élni kezd a múlt. Érdekes kérdés, hogy ez a múlt vajon kinek a múltja. Az előadóművészé, Zoráné, vagy minden dalszöveg írójáé, a testvéré, Dusáné. Most, hogy a dalszövegek szerepekké válnak, még jelentősebb a gondolati tartalom. De kiről szólnak a dalok? Mennyire élnek külön életet a Sztevanovity-testvérek, vagy akár a harmadik barát, a zeneszerző, Presser Gábor? Ők hárman egy család.
A musical koreográfusa Krámer György.