A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Adóiroda,
8200 Veszprém, Szabadság tér 15.
Betöltendő munkakör: adóügyi ügyintéző (határozatlan idejű, teljes munkaidős kinevezéssel)
Ellátandó feladatok:
• Eplény község vonatkozásában az adó ügyek iktatása.
• Feladata az Adóiroda iparűzési adó, idegenforgalmi adó, végrehajtási ügyek és egyéb adóügyekkel kapcsolatos ügyiratforgalmának kezelése, a beérkező és hivatalból készített iratok iktatása, előzményezése, irattárba helyezése, bírósági végrehajtóktól, állami adóhatóságtól érkező megkeresések.
• Felhasználói jogosítvánnyal rendelkezik az ASP program, valamint az iktatóprogram alkalmazásához,
• Az irodavezető részére kimutatások készítése.
• Adatszolgáltatások teljesítése határidőre.
• Ügyfélfogadás, ügyfelek tájékoztatása.
• Jegyzőkönyvek, kimutatások, egyéb iratok készítése.
• Munkaköréhez tartozik a szabadság nyilvántartás, az irodaszerek beszerzése.
Emellett, ha az Adóiroda adóztatási feladatkörében olyan nagyságrendű feladat jelentkezik, mely igényli a teljes apparátus bevonását, abban vezetői utasításra részt vesz.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
• büntetlen előélet
• cselekvőképesség
• magyar állampolgárság
• erkölcsi bizonyítvány
• iskolai végzettség:
◦ Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés, vagy
◦ Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés
• felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office, Excel irodai alkalmazások)
• egészségügyi alkalmasság
• vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• közigazgatási alap- vagy szakvizsga megléte
• közigazgatásban, hasonló területen szerzett legalább 3 év szakmai tapasztalat
• pénzügyi, számviteli területen szerzett tapasztalat
• ASP program felhasználó szintű ismerete
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
• Önállóság
• Hatékony munkavégzés
• Probléma-megoldó készség
• Ügyfél-orientáltság
• Határidők betartása
Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, az 59/2020. (XII. 17.) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:
• Családbarát munkahely tanúsítvánnyal igazolt intézkedések,
• központinál magasabb illetményalap,
• 20%-os vagy 40%-os illetménykiegészítés,
• 25 munkanap alapszabadság,
• cafetéria juttatás,
• bankszámla költségtérítés,
• közlekedési támogatások,
• képzési támogatás,
• jubilálás elismerése.
A pályázathoz csatolandó iratok:
• motivációs levél
• fényképes szakmai önéletrajz (87/2019.(IV.23) Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján)
• iskolai végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítvány(ok) másolata
• az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető az alábbi linken: https://veszprem.hu/hirdetmenyek/allas/
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. május 3.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Önálló Csoportjához szemelyzet@gov.veszprem.hu email címre lehet megküldeni kérjük a tárgymezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: adóügyi ügyintéző.
A pályázatok 2024. május 10. napjáig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely 2024. július 1. napjától tölthető be.
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.