Klausz Melindát, az ötletgazdát kérdeztük célokról, programokról.
– Régóta próbálunk jelen lenni az Utcazenén. Tavaly standdal, játékokkal költözünk ki, idén muszáj volt továbblépnünk – kezdi az elején Klausz Melinda, a Gazdaságtudományi Kar marketingvezetője, majd a programok céljával folytatja. – Szeretnénk megmutatni, hogy milyen a gazdasági élet, hol lehet elhelyezkedni. Gerillafilmeket vetítünk, és marketing, illetve média előadásokat hallgathat meg, aki érdeklődik a szakma iránt. A közönség nagyon változatos.
– A koncepcióm az volt, hogy a kar minél több veszprémi rendezvényen legyen jelen színes programokkal. Persze kérdés, hogy vajon az embereknek szükségük van-e az ilyen jellegű eseményekre az Utcazenén. Amióta létezik a rendezvény, a zenéről szól, mi pedig inkább előadásokkal készültünk, de persze a szórakoztató programok sem maradnak el. Szombaton például szerepel Hrutka Róbert, amit salsa táncbemutató és tanítás követ – meséli Melinda, miközben a háttérben hastáncbemutató zajlik. Külön kiemeli Vörös Tamást, a TV2 munkatársát, aki többek között a valóságshow-król is beszélni fog szombat este fél héttől.
– Az első nap tanulsága, hogy van minderre igény, mert annak ellenére, hogy eddig ismeretlen volt ez a jellegű színpad az embereknek, elég sokan megállnak, végighallgatják az előadást, vagy éppen táncot tanulnak a hőségben. Az is pozitív visszajelzés, hogy már délután sokan vannak a programokon.
Szóba kerül a jövő is, hiszen a jó visszajelzések megerősítést adnak. – Szeretnénk jövőre is részt venni az Utcazenén, bár nagyon nehéz egy ilyen típusú és nagyságrendű eseménysorozatot megszervezni. Remélem, addigra kiforr, hogy mit és hogyan tehetünk még jobbá.