A verseny honlapjának tájékoztatása szerint a csütörtökön elrajtolt 510 hajóból 456 teljesítette szintidőn belül a légvonalban mintegy 150 kilométeres távot. A szervezők tájékoztatása szerint Haranghy Csaba, a Magyar Vitorlás Szövetség elnöke azt hangsúlyozta: hogy a Kékszalagon nincsenek vesztesek, mindenki elismerést érdemel, aki teljesíteni tudja a távot.
A legkitartóbb a Prosecco nevű hajó volt, melynek csak hölgyek által alkotott egysége a 456. helyen, 41 óra 40 perc és 7 másodperc vitorlázás után, szombaton hajnali 2 óra 40 perckor futott be a balatonfüredi célba, ahol a hagyományoknak megfelelően az abszolút győztes MLS Raiffeisen Fifty-Fifty legénységének több tagja és Verebély Tibor versenyvezető köszöntötte őket.
Az 56. Kékszalag első tíz helyén csak katamaránok végeztek: 1. a MLS Raiffeisen Fifty-Fifty (kormányos: Józsa Márton, 12 óra 24 perc 47 másodperc, 2. a Prospex-Delta (Kaiser Kristóf, 12:25:37), 3. az RSM (Vándor Róbert, 12:30:12), 4. a Process Solutions (Litkey Farkas, 12:34:08), 5. az AUDAX Django (Petrányi Zoltán, 12:42:45), 6. a TEAM SUZUKI (Büki Gábor, 12:45:03), 7. a Nanushka Forestay (Váradi Szabó János, 12:45:28), 8. a Team Kaáli (Sallai Gábor, 12:48:17), 9. a Ribstory (Schwarcz Ferenc Ákos, 13:44:02), míg a 10. a Triniteam (Kreskai György László, 13:52:17) lett.
A leggyorsabb egytestű hajó, a Principessa Oroszlán Péterrel a 11. helyen végzett (14:42:55). Nagy harcot folytattak a Király Zsolt kormányozta Rafficával, akik a 12. helyen (14:54:44) futottak be.
A Kékszalag Európa leghosszabb tókerülő vitorlásversenye, a hajósokra a 48 órás szintidő alatt légvonalban több mint 150 kilométeres út vár. A balatonfüredi rajt után Balatonkenese, Siófok és a Tihanyi-szoros érintésével haladnak, majd Keszthelynél fordulva térnek vissza Balatonfüredre.