Nagy mosoly, puszipuszi, dubaji svejkek, rossz helyesírás és affektálva beszélés látszólag értelmetlen dolgokról és a semmiről- Nagy Noja Maja a 2016-os magyar internet és videoblogos szcéna egyik legújabb és legüdítőbb jelensége.
Ha definiálni kellene őt, akkor nagyjából egy női Gálvölgyi Jánoshoz lehetne hasonlítani. Maja vicceket és poénokat nem mesél, pusztán viselkedésével és beszédstílusával parodizálja ki azokat a fiatalokat, akik ma a Youtube-on és úgy általában a közösségi médiában kívánnak hírnévre szert tenni azzal, hogy magukról beszélnek.
Rendkívül jó érzékkel nyúl a témákhoz. Videóinak címe sokszor direkt van tele helyesírási hibákkal, amikben terítékre kerül mindaz, amik a vloggereket foglalkoztatják: beszámoló egy nyaralásról, a napi öltözet, azaz „outfit”, termékpróba, szerelmi vallomás és persze az élő videózás, amelyben angolul próbál kapcsolatot teremteni a külföldi nézőkkel. De van olyan tartalom is, amelyben 15 percen keresztül nem csinál mást, csak gyöngyöt fűz, mindenféle kommentár nélkül.
Minden bejelentkezésének visszatérő eleme az elköszönés, amelyben mindenkit figyelmeztet arra, hogy az élethez nem kell más, csak egy nagy mosoly. Itt őszintén felhívja a figyelmet arra is, hogy ha valakinek nem tetszik a produkció, iratkozzon le róla.
Teszi mindezt úgy, hogy egyik videójában sem beszél arról, hogy ő valójában mit miért csinál. Az ember elkezdi nézni, és előbb-utóbb maga is rájön: itt nagy valószínűséggel egy paródia folyik. Maja annyira jól alakítja szerepét, hogy a kommentekre adott válaszok is tipikusan olyanok, amilyeneket ma a legtöbb közösségi médián lógó tizenévestől elvárnánk.
Azonban nem mindenkinek esik le először a tantusz, sőt, valakinek sokadjára sem. Általában azok nem értik a poént, akik az ő célpontjai. A tipikus Youtube válaszvideókban és kommentekben sokszor halálra gyalázzák, ezekben a legtöbbször butának, és egyszerűnek bélyegzik, míg más nem érti, hogy ebben mégis mi a jó.
A negatív hangok ellenére azonban nagyobb számban vannak azok a fiatalok, akik kedvelik ezt a fajta műsort, és epekedve várják az újabb részeket. Facebook oldalának júliusi indítása óta több mint 12 ezer rajongót szerzett magának, Youtube-on pedig majdnem 90 ezren látták már a videóit. Köszönhető valószínűleg annak, hogy eddig nem sok mindenki vállalkozott arra - pláne Magyarországon-, hogy Youtube csatornáját a többiek parodizálásának és az iróniának szentelje.