Ha arra kérlek, mutasd be magad, Kövesfalvi Carment, mi lenne az első, amivel jellemeznéd magad?
Balatonfüreden egy informatikai cégnél dolgozom Scrum masterként. A mindennapok tele vannak kihívásokkal, de nagyon szeretem. A munkám motiváló, hiszen folyamatos fejlődést igényel, valamint magabiztosságot, hogy megfelelően tudjam támogatni a csapatomat, és elhárítani az útunkba kerülő akadályokat.
Emellett én vagyok a lány a rózsaszín álomvilágban, tele lelkesedéssel. Van egy racionális énem is, de mégis jobban szeretem azt a lányt, aki az álmai megvalósításán dolgozik. Mindig benne vagyok valamilyen tevékenységben, mindig próbálok jobb lenni, és meglátni a jót a környezetemben, az emberekben és a jövőképemben.
A lelkesedés úgy gondolom az egyik legerősebb tulajdonságom, hisz annyira tudok apró dolgokért lelkesedni, hogy ez kihat a környezetemre is, és egyszer csak azon veszem észre magam, hogy már mások is rajonganak az általam létrehozottért. Mostanában kezdtem el megtanulni azt, hogy nem lehet minden elsőre tökéletes, ne várj a tökéletes pillanatra, hiszen folyamatosan fejlődsz és alakulsz.
A fejlődés és talán meghozta számodra a tökéletest. Hogyan leltél a szerelem projektedre? Vagy inkább az talált rád?
Egy évig Budapesten éltem, de mindig visszavágytam Veszprémbe, és ez az érzés nem szűnik, annak ellenére, hogy láttam, mennyi lehetőség van közösségek, tréningek, rendezvények szempontjából a nagyvárosban. Hiányzott számomra itt Veszprémben egy olyan közösség, közeg, ami hasonló emberekből áll, mint én. Jelenlegi munkahelyemen kezdtem el jobban foglalkozni a csoportdinamikával és a facilitálással, ami a Brancs kialakulását is nagyban segítette.
A tevékenységét tekintve nevezhetjük a Brancsot egy közösségépítő márkának?
Teljes mértékben, hiszen elsődleges célja, mindenképpen a közösségépítés lenne. A rendezvények két irányba fognak elmenni a jövőben. Az egyik vonal, amit a mostani összejövetelek is képviselnek – közös és egyéni feladatokkal egybekötött kötetlen beszélgetés az adott témáról, egy nagyobb 20 fős csoportban. A rendezvények másik fajtája egy szűkebb körnek, 5-6 főnek szólnának, a szakmájukban már sikeres embereket kapcsolnák össze és egy-egy tematika köré épülnének fel. A cél ezen rendezvények esetében is a kapcsolatépítés és tudásátadás lenne. Terveim szerint a kisebb és nagyobb eseményekhez is belépőjegy megváltása ellenében lehet a későbbiekben csatlakozni.
A másik része a Brancsnak egy jól működő, és később talán csak online marketinggel foglalkozó vállalkozás. Veszprémben nagyon sok jó ingyenes és fizetős rendezvény van, de a social média megjelenése a legtöbbnek, főként szövegezésében és képi világában, úgy gondolom nem megfelelő.
Egy beszélgetés során az egyik mentorom világított rá arra, ha valamivel szemben kritikus szemléletem van, akkor nekem azzal foglalkoznom kell. Így jött az ötlet, hogy egy „online megjelenési tréner” pozíciót is megfogalmazunk a Brancsnak. Ez a pozíció egy brandinget, vállalkozóknak vagy magánszemélyeknek szóló énmárka építést jelentene. Főként instagrammal és facebookkal fogok foglalkozni, mert hozzám is ez a két oldal áll a legközelebb.
Miért éppen Brancs?
Amikor úgy határoztam, hogy ősszel belevágok ebbe a vállalkozásba, igen rástresszeltem a vállalkozás nevére. Nagyon csajos vonalat szerettem volna képviselni. A nagy stressz után pár napig kicsit hagytam magamnak időt, és az első rendezvényt követően elkezdtem gondolkodni egy egyszerű, a férfiakat mégsem kihagyó néven. Az internet segítségét kérve, a közösség szinonimáit keresve leltem rá a brancsra. Szerelem első látásra volt.
Az előző rendezvényed a Kereteim és határaim címet viselte, a következő témája pedig az énidő lesz. Mi alapján választod ki a témákat?
Mindig igyekszem olyan témát vinni a rendezvényeimre, amik engem is érdekelnek, vagy a munkám során már foglalkoztam velük. Azon kívül, hogy én az összekötő szerepet töltöm be a téma és a rendezvényen résztvevők között, mindig szeretnék többet adni, így fontos számomra, hogy az adott témáról kellő értelemmel tudjak beszélni. Illetve figyelemmel kísérem a budapesti hasonló eseményeket.
Van konkrét célközönsége a rendezvényeknek?
A rendezvények mindenki előtt nyitottak, az idősebbeket és a fiatalokat egyaránt szeretettel várja a Brancs, ám mégis a 25 és 35 év közöttieknek szólnak elsősorban az összejövetelek. Témákat tekintve jelenleg még a nőiesebb vonal az erősebb, de a jövőben nincs kizárva a férfiak bevonása, a közös események lehetősége.
Mik a jövőbeli terveid a Brancs rendezvényeivel?
Kialakítás alatt van a Brancs tagság. Az összejöveteleket már most igyekszem egy magasabb színvonalon megszervezni, de ezzel a tagsággal még több és jobb lehetőséget kapnak majd a résztvevők, a tagok. Szeretnék a későbbiekben együttműködni helyi és környékbeli vendéglátó egységekkel, kisvállalkozókkal. A havi egy esemény egyelőre nem fogja kialakítani azt a mélyebb közösséget, amit szeretnék létrehozni itt Veszprémben. Így további célom a kisebb rendezvényeket rendszeressé tenni, hetente - kéthetente összeülni egy kávé mellé beszélgetni, vagy akár a Brancs tagokkal egy könyv klubot létrehozni.
A következő rendzvény időpontja - Március 9., szombat. A nőnapi esemény témája az Énidő lesz. Ha kedvet kaptál egy csajos délelőtthöz, ne habozz keresd fel a Brancs facebook oldalát és jelentkezz a rendzvényre!