Az összeszokott versenyzőpáros sokáig vezette a mezőnyt a Volkswagen Polo GTI R5-tel, majd egy műszaki hiba következtében több mint egyperces hátrányból jött fel a dobogós második helyre.
Nagyon szeretem a murvás versenyeket, alapvetően jól is indult számunkra a szombati versenynap, magabiztosan, gyorsan tudtunk jönni, domináltunk az első körben, és az autónk is fantasztikus volt. Jól működtek az abroncsaink, egészen a harmadik gyorsasági szakaszig vezettük a versenyt, majd a napzáró, várpalotai szakaszon hirtelen megszűnt az első hajtásunk, lecsúsztunk az útról, megforogtunk és több mint egy percet kaptunk a többiektől. A szerencsétlen műszaki hiba miatt az elsőről az ötödik helyre csúsztunk vissza és innentől az volt a célunk, hogy a második nap minél gyorsabban felzárkózzunk és elcsípjünk egy dobogós helyet
– kezdte Turán Frigyes.
Viszontagságos versenyhétvége van a hátunk mögött, aminek a végén megtört az „átok”. Az összetett harmadik helyre egészen könnyedén sikerült visszajönnünk, de az látszott, hogy az első helyeken autózó srácokat nagyon nehéz lesz utolérnünk, Mixinek (Csomós Miklós - a szerk) kiváló volt a tempója. A rali azonban egy olyan sport, ahol bármikor, bármi megtörténhet. Az utolsó gyorsasági szakaszon, a powerstage-en Hadik Andrisék lecsúsztak az útról, kiestek a versenyből, így felértünk az abszolút második helyre
– folytatta Bagaméri László.
Nagyon örülünk, hogy talán megszakadt ez a negatív sorozatunk, sajnáljuk, hogy Andrisék kiestek, de örülünk, hogy jól vannak. Persze nem ilyen áron szerettük volna megszerezni a második helyet, de boldogok vagyunk, hogy beérett a munkánk gyümölcse. Talán, ha nincs a szombati műszaki hibánk, a tempónk alapján is ez lett volna a realitás. Minden pályán jól mentünk – egyedül Kislőd volt, ami annyira nem feküdt –, igyekeztünk taktikusan és látványosan versenyezni, hogy a szurkolóinkat is kiszolgáljuk. Nagyon köszönjük a Korda Racingnek a szombaton végzett nagyszerű munkát, a remek hétvégét a csapatnak, a szurkolóinknak és támogatóinknak
– tette hozzá Turán.