Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Az útnyilvántartó program leveszi a terhet a válladról!

2022. november 15. 9:38
Az útnyilvántartó program alkalmazásával automatizálhatjuk a nyilvántartással összefüggő adminisztratív feladatokat, így jóval egyszerűbben, valamint összehasonlíthatatlanul kevesebb, akár havonta mindössze 7 percnyi munkavégzéssel elkészülhet a dokumentum.

Hogyan működik az útnyilvántartó program?

A RoadRecord útnyilvántartó programot fejlesztett azoknak a vállalkozásoknak, amelyekben vagy saját tulajdonú gépjárműveket vagy lízingelt céges autókat használnak a céggel kapcsolatos üzleti utak során. A program lényege, hogy segít ezekben az esetekben az adóoptimalizálás szempontjából a cégeknek az útnyilvántartás létrehozásában, amely nélkül ezek a lehetőségek nem lennének igénybe vehetők.

A szoftver felépítését tekintve két fő részből áll. Az egyik fontos elem a mobiltelefonra letölthető applikáció. Ez teszi lehetővé, hogy tetszés szerint akár automatikusan, akár manuálisan rögzítésre kerüljenek a céges és a magánjellegű utazások. 

A másik nélkülözhetetlen alkotóeleme a komplett útnyilvántartó programnak a böngészőn keresztül elérhető RoadRecord webes felület, hiszen ezen keresztül valósulhat meg a dokumentum szerkesztése, pontosítása, illetve szükség esetén kiegészítése. Amennyiben mindent rendben találunk, ezután a végleges útnyilvántartás vagy kiküldetési rendelvény kinyomtatható.

Mitől lesz a program NAV-álló?

Mielőtt a végleges anyag nyomtatásra kerülne, a program elvégez egy ellenőrzést, amely során a szoftver 70 különféle logikai ütközést megvizsgál a dokumentumban, így gyakorlatilag kiküszöböl minden olyan hibát, ami gondot jelenthetne egy esetleges NAV-ellenőrzés alkalmával.

További érvek is szólnak az útnyilvántartó program mellett!

Ezzel a szoftverrel, valamint az automatikus rögzítési opciókat kihasználva gyakorlatilag a munka dandárját letehetjük, mégis olyan végeredményt kapunk a végén, amelynek köszönhetően megnyugodhatunk afelől, hogy a legalaposabb vizsgálat sem fog kivetnivalót találni a dokumentumunkban. 

A havi 7 percnyi munka igazán nem nagy áldozat, ha cserébe elérhető a 90-100%-os lízingÁFA-visszatérítés, vagy ha a magánautóval a céges utak során keletkezett költségeket a cég ki tudja fizetni béren felüli juttatásként, cégautóadótól mentesen.

Ki mindenki élhet ezekkel a lehetőségekkel?

Magánautó esetén ráadásul akkor is kihasználhatjuk ezt az opciót, ha cégvezetőként, ügyvezetőként vagy éppen munkavállalóként járunk a saját kocsinkkal a céges ügyeket intézni. Sőt, még az autó tulajdonosa is lehet házastárs, egyenesági rokon vagy akár gyermek is, így valóban nagy mozgásteret nyerhetünk ebben a kérdésben.

A távmunkaszerződések korában azzal is érdemes tisztában lenni, hogy ugyan a napi szintű munkahelyre történő bejárás nem tartozik a céges utak közé, de távmunka esetén az eseti utazás a cég telephelyére igen. Használd ki te is az útnyilvántartó programban rejlő potenciált!

vehir
vehir
vehir
vehir.hu
további cikkek

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.