2022. augusztus 12.
//
Klára névnap

A fiatalok 89 százalékának van bankkártyája

2013. július 23. 11:23
MTI
A banki kapcsolattal rendelkező fiatalok 89 százalékának van bankkártyája, 8 százalékuk pedig kettőnél többel is rendelkezik - közölte a MasterCard legutóbbi felmérésének megállapítását kedden.

A felmérés a 18-34 évesek körében kimutatta, hogy a számlacsomagok választásakor - különösen a 25 év alattiaknál - fontos szempont a bankkártya-használat költsége. Míg 2011-ben a kártyahasználók 34 százaléka választotta számlacsomagját azért, mert annak nem volt díja, addig 2012-re ez az arány már 42 százalékra nőtt.

A felmérést Magyarországon 1900 banki kapcsolattal rendelkező körében végezték el 2012 végén, a kutatás a 18-65 éves városi lakosságra nézve reprezentatív.

vehir.hu

További cikkek

Egy kosárnyi egészség minden héten
Egy kosárnyi egészség minden héten
Májustól decemberig, dobozrendszerben szolgálja ki a kertközösséghez tartozó családokat a Barnagi Napfonat Kert. A vegyszermentes kert lelke, Barcsik Tamás budapesti építészből lett vidéki őstermelő.
Az ínséges időkben is kenyeret tesznek az éhezők asztalára
Az ínséges időkben is kenyeret tesznek az éhezők asztalára
Augusztus végéig gyűjtik a gazdák által rászorulók részére felajánlott búzát a Magyarok kenyere programban.
A régió fejlesztési irányairól egyeztettek
A régió fejlesztési irányairól egyeztettek
A veszprémi Megyeházán tartott zártkörű tájékoztatót a régió fejlesztési irányairól Czunyiné dr. Bertalan Judit, az Északnyugat-magyarországi Gazdaságfejlesztési Zóna komplex fejlesztéséért felelős kormánybiztos.
Az IMF rontja az idei világgazdasági előrejelzését
Az IMF rontja az idei világgazdasági előrejelzését
A Nemzetközi Valutaalap (IMF) júliusi jelentésében jelentősen rontja a világgazdaság idei várható teljesítményével kapcsolatos előrejelzését - mondta Ceila Pazarbasioglu, az IMF stratégiai, politikai és elemzési osztályának igazgatója a G20-ak pénzügyminisztereinek és jegybanki vezetőinek az indonéz Bali szigetén rendezett találkozóján vasárnap.
Fiúként tisztelni, de üzleti partnerként harcolni
Fiúként tisztelni, de üzleti partnerként harcolni
A magyar Euronics üzletláncot birtokló Vöröskő Kft. kitűnik a hazai milliárdos árbevételű cégek közül. A mai napig családi vállalkozásként működik, miközben már saját márkájú műszaki cikket is piacra dobott, a jövőbeni tervek közt pedig a nemzetközi térhódítás is szerepel. A cég egyik legfontosabb mérföldköve mégis az volt, amikor a közelmúltban az alapítótól, Fazekas Zsolttól fia, Bálint vette át a vállalat irányítását alig 27 évesen. Pro és kontra a generációváltásról, az elfogadásról, a hazai és külföldi vállalati filozófiáról és az előttünk álló gazdasági kihívásokról is beszélgettünk az új ügyvezetővel.