Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2024. május 1. Fülöp
Veszprém
14°C
2024. május 1. Fülöp
Veszprém
14°C

Hogyan legyünk jelen a weben?

2017. december 27. 4:00 // Forrás: Ecoport magazin
Ma már kulcskérdés egy vállalkozás életében, hogy a világhálón jelen legyen. De nem csak az, hogy regisztráljon egy jó domain néven, hanem az is, hogy minőségi tartalmat hozzon létre. Azt pedig, hogy a közösségi felületeket hogyan használja, szintén nagyon meg kell terveznie.

Az internetezési szokások az idő múlásával folyamatosan változnak. Magunkon is megfigyelhetjük azt, hogy egyre nagyobb elvárásaink vannak a weben jelenlévő szolgáltatók felé. Már számít, hogy ne kelljen sokat várnunk, míg betöltődik amire kíváncsiak vagyunk, vagy éppen ne kelljen túl sokszor kattintani a célunk eléréséig. Azaz minél egyszerűbben, minél könnyebben navigálható weboldalakon szeretnénk barangolni.

Ehhez az kell, hogy cégünk weboldala először is minden készüléken működjön. Az érdeklődők akár mobilról, akár tabletről vagy laptopról, esetleg asztali gépről próbálják elérni az oldalunkat, mindenhonnan élmény legyen számukra az oldalunk böngészése. Ne hiányozzon a tartalom fele, és lehetőleg jól látszódjon a menü. Ezek alapfeltételek. Nincs annál rosszabb, mint amikor a leendő ügyfelünket azért veszítjük el, mert ezekre nem figyeltünk oda. Hiszen valljuk be, körülbelül 3-5 másodpercet vagyunk hajlandóak várni arra, hogy a weboldal betöltődjön, esetleg alkalmazkodjon a készülékünkhöz. Aztán elnavigálunk onnan...

A másik legfontosabb tényező az, hogy vásárlói döntéseinket még mindig 92%-ban az érzelmeink befolyásolják. Ezt a webes megjelenésnél is figyelembe kell vennünk. Nemcsak a honlapunk megjelenésénél kell figyelnünk célcsoportunk ízlését, de a tartalmi rész összeállításánál is fontos az érzelmekre gyakorolt hatás átgondolása.

Weboldalunk önmagában nem elég az értékes online jelenléthez. Ideális esetben kapcsolódó bloggal, webáruházzal, hírlevéllel, illetve közösségi médiaaktivitással kell eljutnunk a célközönségünkhöz. A Google, mint meghatározó kereső, annál előrébb sorolja weboldalunkat, minél több releváns tartalmat szolgáltatunk. Továbbá az imént említett kapcsolódó felületeket minél többször, minél frissebb tartalommal és minél szélesebb körben használjuk.

Mi Magyarországon 5,8 millió felhasználóval, a 40+ 50+ korosztályt is beleértve a „Facebook hazája” vagyunk. Ez azt jelenti, hogy a közösségi média ezen felületén mindenképpen figyelemre méltó lehetőség üzleti oldallal jelen lennünk. Második helyen a Youtube áll 3.849.000 felhasználóval, azaz itt is érdemes úgynevezett „csatornát” létrehoznunk. Említésre méltó még az Instagram, ahol nagyrészt a 30 év alatti jómódúak vannak jelen nagy számban a 715.000 felhasználó között. Illetve a Pinterest, ahol pedig a 15-35 év közötti nők regisztráltak legtöbben az összesen körülbelül 946.000 embert számláló virtuális tömegben.

Végezetül fontos tudni, hogy egy weboldal soha nincs készen. Folyamatosan igazítanunk kell látogatóink, a webes környezet, a technikai fejlődés feltételeihez. Mérhetőnek kell lennie, hogy a változásokat észlelhessük, és a beérkező adatok alapján minél tökéletesebben tudjunk igazodni az igényekhez. Tehát jelen esetben egy dolog állandó – a változás. Amennyiben hajlandóak vagyunk ezt elfogadni és képesek vagyunk igazodni hozzá, még egy lépéssel közelebb jutunk a sikerhez.

Czoma-Szegedi Nóra
további cikkek
'Fesztiváloztak' a vállalkozások Veszprémben gazdaság 'Fesztiváloztak' a vállalkozások Veszprémben Az ESG került a középpontba a II. VOSZFESZT rendezvényen, amelyet Veszprémben tartottak április 25-én. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) és a Pannon Egyetem közös fórumán többek között arra biztatták a vállalkozásokat, hogy az ESG-vel kapcsolatos jelentéseket a szervezeti hatékonyság növelése érdekében is érdemes elkészíteni. tegnap 9:21 Tisztán önerőből valósított meg egy közel félmilliárdos beruházást a Jager Holding Nemesvámoson gazdaság Tisztán önerőből valósított meg egy közel félmilliárdos beruházást a Jager Holding Nemesvámoson Uniós forrás és állami támogatás nélkül, kizárólag saját erőből építette fel Csatári László nemesvámosi vállalkozó cégcsoportjának legújabb üzemcsarnokát és gyártósorát, ahol olyan víz-, gáz-, csatorna-, és elektromos vezetékeket gyártanak, amit egész Európában forgalmaznak majd. A beruházás egy igazi polgári vállalkozói mentalitást tükröz, aminek a helyi gazdasági környezet is kedvez, hangzott el a csütörtöki átadóünnepségen. 2024. április 26. 14:04 Korszerű CNC esztergával is gazdagodott a Balaton Bútor Korszerű CNC esztergával is gazdagodott a Balaton Bútor Sikeres projektet zárt a Balaton Bútor kft.: európai uniós támogatással fejlesztették eszközparkjukat és a munkavállalók tudását is. 2024. április 25. 10:19 Befektetőként tért vissza a Pannon Egyetemre az egykori hallgató Pannon Egyetem Befektetőként tért vissza a Pannon Egyetemre az egykori hallgató Az egyetem a tudást, a cégek pedig a piaci tapasztalatukat és saját tőkéjüket teszik bele abba az az együttműködésbe, ami mindkét félnek előnyös a nap végén. A Pannon Egyetem most egy olyan befektetőcéggel írt alá együttműködési megállapodást, aminek alapítója annak idején Veszprémben végzett, most pedig befektetőként tér vissza az alumni intézménybe. 2024. április 2. 14:52

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.