2022. december 2.
//
Melinda névnap

kommunikációs tréning

10 hasznos tipp a sikeres szóbeli és írásbeli kommunikációhoz
10 hasznos tipp a sikeres szóbeli és írásbeli kommunikációhoz
A Vehír.hu kommunikációs tréningjének utolsó részében összefoglaljuk azt a 10 legfontosabb szóbeli és írásbeli kommunikációs tippet, melyek alkalmazásával magabiztos lehetsz, és könnyebben boldogulhatsz a hétköznapok során.
Tudod-e, mit írsz, hova és kinek? Na és azt, hogy miért?
Tudod-e, mit írsz, hova és kinek? Na és azt, hogy miért?
Tippek kommenteléshez mindenkinek kommunikációs tréningünk 9. részében.
Látta? Nem látta? Mikor látta? …és miért nem válaszolt?
Látta? Nem látta? Mikor látta? …és miért nem válaszolt?
Ismerd meg a chatelés, sms küldés, e-mailezés íratlan szabályait kommunikációs tréningünk 8. részében!
'Kezit csókolom, Rita!'
'Kezit csókolom, Rita!'
Hogyan kelts jó benyomást bárkiben? Illetve egy kis illemtanóra kommunikációs tréningünk hetedik fejezetében.
5 hasznos tipp marketing szövegíráshoz - kommunikációs tréning 6. rész
5 hasznos tipp marketing szövegíráshoz - kommunikációs tréning 6. rész
Az értékesítési kommunikáció egy speciális terület, ahol a fejlődésnek és a kreativitásnak nincsenek határai. Aktuális témánk elsősorban olyan kisvállalkozóknak szól, akik szeretnének a célközönség figyelmét megragadó tartalmakat készíteni hirdetéseikbe, közösségi média felületeikre.
Hogyan öntsd szavakba a fejedben keringő gondolatokat? - Kommunikációs tréning 5. rész
Hogyan öntsd szavakba a fejedben keringő gondolatokat? - Kommunikációs tréning 5. rész
Blogok, posztok, honlap és levelek... kommunikációs tréningünk ezen a héten megjelenő részében a szövegíráshoz adunk gyakorlati tippeket, könnyen hasznosítható ötleteket olvasóinknak.
Ha nincs vevő, nincs bevétel – tippek ügyfél- és vevőkezeléshez
Ha nincs vevő, nincs bevétel – tippek ügyfél- és vevőkezeléshez
A szóbeli önvédelmi technikák megismerése után most egészen másfajta hozzáállásról szól kommunikációs tréningünk soron következő része. Az ügyfél- és vevőkezelés az eddigiektől eltérő gondolkodást, sablonokat és reakciókat kíván. Ilyenkor minden a cégről szól, amely a vevő szemében velünk azonos.
Mit mondj egy sokat beszélő, folyton panaszkodó embernek? - kommunikációs tréning a Vehíren – 3. rész
Mit mondj egy sokat beszélő, folyton panaszkodó embernek? - kommunikációs tréning a Vehíren – 3. rész
Panaszkodó, sértődékeny, túl sokat beszélő emberek – Mit tehetsz, hogy ne te legyél az energiaforrás számukra?
1 2